دولت سیزدهم چیزی را وابسته به مذاکره نمی داند/ مقابل دشمن نمی افتیم

ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790101

وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم به هیچ وجه چیزی را وابسته به مذاکرات نمی داند و بودجه 1400 به بهانه ادامه تحریم ها بسته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی امروز در حاشیه جلسه شورای اداری کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گاهی خداوند می خواهد سطح ایمان ما را به درجه و رشد برساند و این اتفاق به دست شهید سلیمانی و در شهادت ایشان افتاد.

وزیر کشور افزود: مکتب شهید سلیمانی در کرمان جا افتاده است و باید بیان و نوشته شود و تا حد زیادی رمز موفقیت شناخته شود.

وی با بیان اینکه در شهادت سلیمانی بار دیگر راه موفقیت را شناختیم و این آزمونی جدید برای سربلندی و اطاعت ما بود، ادامه داد: ایشان شاگرد مکتب امام خمینی(ره) و رهبری بودند.

واحدی بیان کرد: شهید سلیمانی هرگز از دنیا نرفت و فکر و خاطره اش جاودانه خواهد ماند، بنابراین در تمام عمرش بوده است، ما نیز باید راه او را ادامه دهیم و قطعا این شهر و استان به داشتن فرزندی همچون شهید سلیمانی افتخار خواهد کرد. افتخار می کند که فرزند این سرزمین است و وصیت می کند که در اینجا دفن شود.

وی افزود: تفکر حاج قاسم مهم است و راهگشای انقلاب ماست، به ویژه برای ما که مسئولیم و در قبال این بار پرهزینه ای که باید به سر منزل مقصود برسد، احساس مسئولیت می کنیم، باید احساس کنیم و باشیم می دانم چه دین بزرگی داریم. دارند. “

وزیر کشور همچنین گفت که نمایندگان استان کرمان گفتند از کار زینی وند راضی هستند و او خوب کار کرده است و ما بر این نظر هستیم که بماند. ما هم گفتیم یک مسئول می خواهیم کار را انجام دهد. شما هم همین را دنبال کنید.

وزیر کشور با بیان اینکه رئیس جمهور اصل شایسته سالاری را گذاشته و معنایش این است که مسئولیت ها سنگین تر و بیشتر است، افزود: انقلاب باید بار دیگر توانمندی های خود را به منصه ظهور برساند.

وی افزود: بدون اینکه کسی را مقصر بدانیم برخی باور نکردند یا شاید الان هم باور نمی کنند که بدون نیاز به عوامل خارجی می توانیم کشور را به بهترین شکل بسازیم.

وحیدی با اشاره به مذاکرات انجام شده گفت: دو طرح ارائه شده و کشورهای خارجی باید تصمیم بگیرند که آیا به تعهدات خود بازگردند و از این سرپیچی و عهدشکنی برگردند و اگر قبول نکنند بدانند ضرر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه دولت سیزدهم چیزی را وابسته به مذاکرات نمی داند و بودجه 1400 به بهانه ادامه تحریم ها بسته شده است.

وزیر کشور گفت: دولت به زور و بدون دغدغه کار خود را انجام می دهد و تسلیم دشمن نمی شود، نشان دادند که چه میکروب های فساد و دستشان به خون شهید و شهید اسطوره ما آغشته است. مقاومت یک ملت، آنها ناراضی خواهند بود.

وی افزود: داعش را خودشان درست کردند، اما اگر مجاهدت شهید سلیمانی نبود داعش در اروپا و آمریکا چه می کرد؟ این تروریست های غریزی و جنایتکاران خطرناک که دنیا از آنها ناامن است، سردار سلیمانی را اینگونه کشتند. “

واحدی در ادامه گفت که دولت به آنها فرصت بازگشت داده است. در غیر این صورت ما کار خود را انجام می دهیم. که یک ابرقدرت فرهنگی است، یک ابرقدرت سیاسی هم هست. از نظر قدرت نظامی به درجه بازدارندگی رسیده اند و در قدرت اقتصادی دیگر نمی توانند تهدید کنند. چون شهید سلیمانی در این صحنه بود، ما هم باید شهید سلیمانی در این صحنه باشیم.

وی افزود: با روحیه و اعتماد انقلابی و جهادی روی صحنه پیش برویم. حال مدیران و بوروکرات ها و مدیران باید کار را زیر نظر داشته باشند و سست نباشند با تکیه بر این که می توانیم چون خدا با ماست با تمام وجود پای ارزش های انقلاب باشیم و کارها را جلو ببریم.

وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: باید پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم و اجازه ایجاد پیک ششم را ندهیم.

وی در خصوص تنظیم بازار نیز گفت: با ریاست استاندار و مشارکت دستگاه های ذیربط نیازمند راه اندازی گروه اقدام مشترک و نظارت مستمر بر بازار هستیم. ما نباید بگذاریم مردم از میانجیگری و منفعت رنج ببرند، گاهی فلان چیز گران است، گاهی گران است و الان خیلی از آن گران است.

واحدی خاطرنشان کرد: در بحث مسکن، بر سر رفع نیازهای مردم و راه اندازی صنایع و مشاغل مختلف مرتبط با ساخت و ساز، مهم این است که این طرح را به عنوان یک طرح جامع تری ببینیم که در آن بحث محوطه سازی و مهاجرت معکوس و… شکل بگیرد.

وی همچنین گفت: موضوع مهم ما اشتغال است چرا که با اشتغال بسیاری از آسیب های اجتماعی و معیشتی کاهش می یابد. اشتغال در دو سطح صنایع بزرگ و کوچک است به ویژه در جنوب استان که از نظر تعادل کمتر به آن رسیدگی می شود، آنجا شغل ایجاد می شود و برای جوانان و مردم اشتغال ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید