دولت موظف است از ورزشکاران حمایت کند تا بتوانند بی خیال ورزش کنند

زمان: 19:19
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776184

رئیس جمهور در دیدار صمیمی با گروهی از قهرمانان ورزش از جمله کشتی گیران در شیراز:

رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزش گفت: قهرمانی ورزشکاران در مسابقات جهانی نقش بسیار مهمی در ارتقاء نشاط جامعه دارد و ایجاد نشاط برای مردم قابل مقایسه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزش ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی و پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دیگری قابل مقایسه نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، بعدازظهر پنجشنبه ، در ادامه برنامه های خود برای سفر به استان فارس در دیداری صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزش ، حضور این ورزشکاران را به آنها و ملت ایران تبریک گفت. گفت: و افتخار شما این بود که بسیاری از جوانان و مردم ایران ، منطقه و جهان خوشحال هستند و باید از شما ، ورزشکاران ، مربیان و کارکنان تیم های ورزشی تشکر کنم.

رئیس جمهور گفت: من همچنین از والدین شما ، ورزشکارانی که دعای خیر شما را همراهی و تربیت می کند قدردانی می کنم که به نام و یاد ائمه اطهار از زمین های ورزشی دیدن می کنید و پس از موفقیت خدا را شکر می کنید. خیلی زیباست.

آیت الله رئیسی در ادامه با بیان اینکه امروزه توصیه به ورزش به شخص مشهور بسیار مهم است ، گفت: چه ورزش های همگانی که سلامت جسم و روح را تضمین می کند و همچنین ورزش های حرفه ای و قهرمانی را باید همیشه در نظر گرفت و دولت در این زمینه کار دشواری را ارائه می دهد. پشتیبانی ، راهنمایی و نظارت را ارائه می دهد.

آقای رئیسی گفت: “دولت موظف است نگرانی های شما را با شخصیت ها از جمله اشتغال و مسکن در میان بگذارد تا بتوانید با تمرکز بر تمرینات ورزشی مهارت های خود را ارتقا دهید و به موفقیت های بیشتری برسید.”

رئیس جمهور با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز در مسابقات ورزشی جهانی اخیر بسیار درخشیدند و به ایران معروف شدند ، به وزیر ورزش دستور داد: جوایز قهرمانان ورزش باید سریع پرداخت شود.

آیت الله رئیسی در مورد اهمیت حضور نمایندگان ایران در انجمن ها و اتحادیه های بین المللی ورزشی گفت: تلاش برای مشارکت در این سازمان ها باید با تأکید بر تضمین منافع کشور ادامه یابد.

دکتر رئیسی همچنین به درخواست مسکن قهرمانان ورزش پاسخ داد: “دولت سیزدهم برای تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه برنامه جامعی دارد و مطمئناً سعی خواهد کرد مسکن قهرمانان ورزش را نیز تأمین کند.”

رئیس جمهور با اشاره به خواسته های ورزشکاران در جریان مبارزات انتخاباتی مبنی بر انتصاب مقامات ورزشی و غیر سیاسی به عنوان سرپرست وزارت ورزش ، گفت: با جدیت بیشتری شما را دنبال کنید.

آیت الله رئیسی گفت: “شما ورزشکاران ، مظهر و الگوهای” ما می توانیم “برای جوانان کشور هستیم و باید برای ادامه موفقیت خود تلاش کنید ، زیرا حفظ مقام قهرمانی حتی از کسب مدال دشوارتر است. . “

رئیس جمهور گفت: ارزش شما به عنوان یک ورزشکار تنها در مدال و موفقیت ورزشی نیست ، بلکه ارزش واقعی شما در مقام قهرمانی شما در دفاع از مظلومان و ارزشهای نظام اسلامی نهفته است. این که یک ورزشکار مدال خود را به امام رضا (ع) یا به خانواده شهید تقدیم می کند ، ارزش مدال و قهرمانی او را افزایش می دهد.

قبل از سخنرانی رئیس جمهور ، ورزشکاران نیز نظرات و خواسته های خود را بیان کردند.

در پایان این مراسم ، آیت الله رئیسی هدایایی به رسم یادبود به ورزشکاران اهدا کرد.

لازم به ذکر است که قهرمانان کشتی کشور از جمله محمدعلی ، محمدرضا گرای و میثم دهلانی در این دیدار حضور داشتند.

مهمترین سخنان رئیس جمهور محترم در این جلسه به شرح زیر است:

مشاوره در مورد ورزش مشاوره در مورد یکی از مهمترین افراد مشهور / دولت موظف است از ورزشکاران برای ورزش بدون نگرانی حمایت کند / تلاش نمایندگان ایران برای شرکت در مجامع ورزشی جهان باید بر روی منافع کشور متمرکز شود / مسابقات قهرمانی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید