دولت و بخش خصوصی باید صنعت مناسب برای زندگی عفیفانه را فراهم کنند/ ارائه معارف الهی در ابعاد مختلف وظیفه مراکز علمی است.


ساعت: 08:02
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883686

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی باید صنعت مناسبی را برای زندگی عفیفانه فراهم کنند، گفت: همه شایسته حفظ ارزش های الهی از جمله حجاب و عفاف هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی گفت: حجاب و عفاف دستوری الهی برای سلامتی، آرامش و سعادت فرد و جامعه است و رعایت آن در تنظیم زندگی سالم و شاد بسیار موثر است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استحکام خانواده و تضعیف نشدن ارزش های متعالی انسانی و الهی در خانواده و جامعه از ثمرات رعایت عفاف و عفاف است. حجاب.

وی با تاکید بر اینکه حضور عفیفانه و آبرومندانه بانوان در مجامع عمومی و محیط کار یک تبلیغ بزرگ است، گفت: تبیین صحیح عفاف و حجاب از طریق عمل و رفتار و همچنین با زبان است. هر دختر و پسری باید با ابعاد و فلسفه حجاب و عفاف آشنا باشد و ارزش های آن را رعایت کند و فضای اجتماعی به حضور مومنانه آراسته شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: جریان امر به معروف و نهی از منکر در این فرمان مترقی الهی از خانه تا محیط عمومی و همه اجزای زندگی ضامن حفظ این ارزش های اسلامی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی باید صنعت مناسبی را برای زندگی عفیفانه فراهم کنند، ابراز داشت: شایسته است همگان همواره از ارزش های الهی از جمله حجاب و عفاف پاسداری کنند.

وی اعلام کرد: انقلاب اسلامی راه پیشرفت را برای زنان باز کرد. زنان ما جدا از وظایف خانوادگی و تربیتی می توانند در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضوری صحیح و سنجیده داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی خاطرنشان کرد: ارائه صحیح معارف الهی از جمله مقوله حجاب و عفاف از منظر فقهی، حقوقی، اخلاقی، کلامی و فلسفی وظیفه مراکز علمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید