دولت و مردم دو اصل مهم در اجرای شعار سال هستند/ امنیت روانی و اقتصادی سرمایه گذاران نقطه قوتی برای پویایی بخش تولید است.


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840416

مجتبی قزاق میری گفت: دولت و مردم نقش بسزایی در حمایت از کالای ایرانی دارند و تحقق شعار سال در گروه تعاون در حمایت از تولید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مجتبی قزاق میری ; این کارشناس سیاسی در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به نقش مردم در اجرای شعار سال گفت: این شعار علمی است و باید برای آن چاره اندیشی شود. مردم در تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب نقش مهم و کلیدی دارند و مسئولان باید در حمایت از دانشگاه های دانش بنیان بسترهای لازم را برای تولید فراهم کنند، درست عمل کنند و ایجاد اشتغال کنند.


وی افزود: مردم بر این باورند که دولت و دولت نقش مهمی در حمایت از تولید و اجرای شعار سال دارند و البته مردم باید در کنار دولت به تولید داخلی ایمان داشته باشند و از خرید محصولات خارجی پرهیز کنند. برای حمایت از تولیدکنندگان، که البته نیاز به ارتقا دارد.» کیفیت کالاهای خانگی.


وی ادامه داد: به برکت خون شهدا پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، استقلال و اقتدار سیاسی ایران اسلامی و ملت ایران به دست آمده است، اما برای رسیدن به استقلال و اقتدار اقتصادی باید تلاش های اجتماعی و جهادی ادامه یابد. و ما دانشگاهیان باید ادامه دهیم.» با همکاری و مشارکت همه دست اندرکاران در این راستا برای رسیدن به شعار سال گام برداریم.


این کارشناس سیاسی با اشاره به حمایت از تولید داخلی با جذب سرمایه گذار گفت: تولید داخلی نیاز به سرمایه گذاری دارد و سرمایه گذاران نباید از سرمایه گذاری بترسند تا تولید در کشور ما رونق بگیرد.



امنیت روانی و اقتصادی سرمایه گذاران نقطه قوتی برای پویایی بخش تولید است

وی گفت: امنیت روانی و اقتصادی سرمایه گذاران و افزایش اعتماد آنها می تواند نقطه قوتی برای پویایی این بخش باشد. لازم به ذکر است که جلوگیری از واردات برخی کالاهای مشابه تولید داخل باید در دستور کار و جزء برنامه های کشوری باشد.


وی ادامه داد: شعار امسال با هدف مسئولیت مدیران ارشد و میانی و مسئولان کشور و همچنین دانشگاه ها، افزایش تولید، اشتغال و تولیدات مردم ایران با عزت، استقلال، سربلندی و معیشت زدایی است. مشکلات، احتیاط، تلاش مضاعف و دقیق. «از ایرانیان حمایت کنید.


وی با بیان اینکه بدون شک یکی از مهم ترین مشکلات فعلی کشور، مشکلات بخش تولید و چالش های پیش روی تولیدکنندگان است، گفت: بهبود اشتغال زایی در کشور و رونق اقتصادی منجر به خودکفایی می شود. و تقویت قدرت بین المللی باید آسیب ها و موانع توسعه تولید را شناسایی و در قالب طرح های کمی و کیفی و یکی از پایه های مهم اقتدار اقتصادی و استقلال، رفاه اجتماعی و بهبود شرایط معیشتی، پیشنهادهای عملیاتی تهیه و ارائه کنند. مردم ایران اسلامی به تولید توجه کنید که بسیار مهم است.


وی گفت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ اقتصادی نیازمند حمایت هستند، بنابراین این موضوع نیازمند توجه جدی دستگاه های دولتی است تا با ارتقای اشتغالزایی و رونق اقتصادی، موجب خودکفایی شود. و قدرت بین المللی را تقویت کند.


این کارشناس سیاسی با اشاره به اهتمام مسئولان به اجرای شعار سال اذعان داشت: برای تحقق شعار سال برای تحقق تولید، اشتغال و معضل دانش بنیان باید از مدیریت تا اجرا همکاری لازم به کار گرفته شود.


وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال علاوه بر تغییر رفتار کارکنان در قوه مجریه باید به سراغ قانونگذاران رفت و با استفاده از خرد جمعی اندیشمندان جامعه در تجارت کشور، تغییرات لازم را انجام داد. و قوانین اقتصادی اصلاح این قوانین و مقررات مسدود کردن راه سوء استفاده و زمینه سازی برای بهبود می تواند امید بیشتری به تحقق شعار امسال ایجاد کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید