دولت کریمه بستری را برای تبیین بهتر مفاهیم در زمینه های مختلف فراهم کرده است


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810990

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر اینکه در دولت کریمه فرصت برای تبیین بهتر مفاهیم دینی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی فراهم شده است، گفت: باید از فرصت ایجاد شده برای هماهنگی و تعادل همه عناصر انقلابی کار فرهنگی استفاده کنیم. آنچه شما نیاز دارید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز در دیدار با رسول جهانداری، رئیس سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، گفت: مبنا فقط اطلاع رسانی نیست، بلکه بهتر است. وی با بیان اینکه مفاهیم دینی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در این شهرستان فراهم شده است، گفت: باید از این فرصت ایجاد شده توسط دولت کریمه که هماهنگی و همسویی بین همه ارکان انقلابی کار فرهنگی ایجاد کرد، استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به فرصت ایجاد شده برای خدمات بیشتر، بر اساس اولویت های موجود و فراهم شدن بستر لازم برای فعالیت های فرهنگی، مساجد باید دارای جوانان فعال انقلابی، روحانیت فعال و مبلغان گفتمان ساز باشند. ع) و از دیگر توانمندی های اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برای تحقق اهداف فرهنگی استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر نظارت و شناسایی بیش از پیش اولویت های بندرعباس گفت: مجموعه های فرهنگی باید برای اجرای بهترین طرح ها و برنامه های فرهنگی در بندرعباس همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام انصاری راد با اعلام آمادگی کامل اداره کل تبلیغات اسلامی برای همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بندرعباس گفت: این اداره کل از ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی برخوردار است که در کنار امکانات فرهنگی، یک سازمان اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس می‌توانیم گام‌های موثرتری در عرصه فرهنگی برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید