دومین آتش سوزی بزرگ در مسکو در کمتر از 4 روز


ساعت: 02:35
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917544

برای دومین بار متوالی در کمتر از یک هفته، یک آتش سوزی بزرگ به یک مرکز خرید در مسکو آسیب جدی وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرویس های آتش نشانی و اورژانس روسیه در پایتخت مسکو اعلام کردند که یک مرکز خرید در مرکز مسکو در آتش سوزی بزرگ روز دوشنبه آسیب دیده است. گفته می شود این دومین آتش سوزی بزرگ در یک مرکز خرید در کمتر از یک هفته در پایتخت روسیه است.

تصاویر منتشر شده توسط خدمات اورژانس روسیه نشان می دهد که آتش سوزی در یک ساختمان هایپر مارکت مواد مصرفی در منطقه شهری 500 هزار نفری در حومه پایتخت روسیه رخ داده است که باعث فروریختن بخشی از سقف و انتشار دود سیاه غلیظ به داخل ساختمان شده است. هوا

سرویس آتش نشانی روسیه همچنین اعلام کرد که حریق قبل از کنترل به 9000 متر مربع رسیده بود و خسارات زیادی به بار آورده است. کمیته تحقیقات روسیه که مسئول حوادث بزرگ و جدی در آن کشور است، اعلام کرده است که تحقیقات خود را در مورد این حادثه و حادثه مشابه از 4 روز پیش آغاز کرده است.

جمعه گذشته آتش سوزی در یک مرکز خرید بزرگ در حومه مسکو یک کشته بر جای گذاشت و به حدود 7000 مترمربع فروشگاه آسیب جدی وارد کرد. در رابطه با آتش سوزی روز جمعه، خبرگزاری روسی ایتارتاس به نقل از مقامات این کشور، علت آتش سوزی در این مرکز خرید را نقض قوانین ایمنی جوشکاری اعلام کرد.

ورود کمیته تحقیقات روسیه به پرونده دو آتش سوزی بزرگ در مسکو در کمتر از یک هفته حاکی از احتمال خرابکاری عمدی در چنین حوادثی است، هرچند هنوز فرضیه ای در این زمینه ارائه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید