دومین روز ثبت نام ایران خودرو امروز 29 آذر 1400 + لینک ثبت نام و زمان قرعه کشی و اعلام برندگان ایران خودرو D1400

دومین روز ثبت نام ایران خودرو امروز 29 آذر 1400 + لینک ثبت نام و زمان قرعه کشی و اعلام برندگان ایران خودرو D1400

روز جدید : امروز چهارشنبه 29 آذرماه 1400 دومین روز ثبت نام ایران خودرو است. این طرح 7 محصول ایران خودرو را با موعد تحویل یک ساله عرضه می کند و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو نسبت به ثبت نام ایران خودرو، اسامی برندگان را در ایران خودرو اعلام کنند.

امروز دومین روز مهلت ثبت نام در ایران خودرو در دی ماه 1400 است که در این طرح ایران خودرو دارای 7 محصول با وزن دستی، سنگ معدن سورن پلاس، سقف شیشه ای راناپلاس و راناپلاس، توربوشارژر دستی و اتوماتیک دناپلاس و پژو 207 دستی ایران خودرو است. سقف شیشه ای پیش فروش 1400 ارائه می شود متقاضیان می توانند برای ثبت نام اینترنتی خودروهای ایران خودرو با موعد تحویل یک ساله به آدرس https://esale.ikco.ir/#!/ به سایت ایران خودرو مراجعه کنند. در ادامه این خبر لینک و نحوه ثبت نام خودروهای ایران خودرو، مهلت ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، قیمت ایران خودرو، سایت ثبت نام ایران خودرو و زمان قرعه کشی ایران خودرو D1400 برای مشخص شدن نتایج قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را به همراه لینک ثبت نام خودرو ایران خودرو و مشخصات می آوریم.

ثبت نام ایران هودرو در 8 دی 1400

در پی اجرای طرح های فروش ایران خودرو در روز سه شنبه هفته جاری که سیزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است، هفت محصول از این گروه صنعتی عرضه شد. ثبت نام پیش فروش ایران خودرو از روز سه شنبه 28 آذرماه ساعت 14 آغاز شد و امروز 29 دی ماه 1392 دومین روز ثبت نام ایران خودرو است.

در این طرح پیش فروش، ایران خودرو تا زمان اعلام اسامی منتخب در قرعه کشی، هیچ گونه پیش پرداختی دریافت نخواهد کرد. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند و افرادی که در پروژه‌های قبلی موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو، مجددا ثبت نام کنند.

دریافت کد کاربری و رمز عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش آنلاین از الزامات ثبت نام می باشد و در صورت عدم دریافت کد کاربری و رمز عبور، ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود.

خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو در پیش فروش D1400

هم اکنون این خودروساز ثبت نام در مرحله جدید پیش فروش با موعد تحویل هفت محصول تارا، 3 عدد سورن پلاس، سقف شیشه ای راناپلاس و راناپلاس، توربوشارژر دستی و اتوماتیک دناپلاس و سقف شیشه ای دستی پژو 207 را از امروز (سه شنبه سه روز) آغاز کرده است. تا پایان پنجشنبه / 4 ژانویه).

تاریخ تحویل خودروها دی و بهمن ماه 1401 می باشد و با توجه به قیمت زمان تحویل مشخص شده در قرارداد منتخب، بر اساس نوع خودرو انتخابی تعیین خواهد شد.

ثبت نام در ایران خودرو امروز 29 دی ماه 1392

ثبت نام در ایران خودرو امروز 29 دی ماه 1392

نحوه ثبت نام ایران خودرو در دی ماه 1400

مرحله اول: متقاضی با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور وارد صفحه ثبت نام خود شده و وسیله نقلیه را انتخاب می کند.
مرحله دوم: در پایان مراحل ثبت نام به متقاضی کد رهگیری تعلق می گیرد.
مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.
مرحله چهارم: لیست قرعه کشی های منتخب حداکثر تا 3 روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می شود و مشتری باید از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) مطلع شود. ) با مراجعه به سایت.
مرحله پنجم: فرد منتخب باید حداکثر ظرف مدت 3 روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی: esale.ikco.ir واریز کند. در صورت عدم واریز، ثبت نام داوطلب باطل تلقی می شود.

تبصره 1: در صورت عدم رعایت شرایط متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی ناقص تلقی شده و وجه مشتری به حساب وی و شرکت مسترد خواهد شد. هیچ مسئولیتی در قبال تحویل نخواهد داشت خودرو نخواهد بود.

شرایط فروش و ثبت نام ایران خودرو

1 به هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه اختصاص داده شده است.

2. حداقل فاصله تا آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

3. گواهینامه رانندگی معتبر (حداقل درجه سه) الزامی است.

4. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

5. متقاضی هنگام ثبت نام باید شماره حساب مربوطه (شماره شبانه) را ارائه کند و برای واریز وجه لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده کند.

6. شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام متقاضی باشد.

7. ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نخواهد بود.

8. فرد منتخب باید در مرحله واریز وجه، کد نمایندگی را با توجه به استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) انتخاب کند.

9. گارانتی خودرو پس از 3 ماه از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی خودرو جهت دریافت سرویس اولیه باطل می شود و برای مراجعه به نمایندگی خودرو حداقل 1000 کیلومتر خودرو لازم است.

10. امکان صلح در قرارداد و انتقال خودرو حتی به عنوان وکیل طبق مصوبات کمیسیون خودرو وجود ندارد.

تبصره 1: ثبت نام برای متقاضی با شماره ثبت فعال (نصب شده بر روی خودرو) ممنوع است.

تبصره 2: ثبت نام داوطلبانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر (حداقل درجه سه) یا دارای پلاک فعال باشند، باطل تلقی می شود و متقاضی در کلیه طرح های فروش ایران خودرو به مدت 3 سال از ثبت نام خارج می شود.

تبصره 3: در این بخشنامه از لحظه واریز تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نمی شود.

شرایط استثنایی ثبت نام ایران خودرو D1400

1. تحویل خودرو بر اساس اولویت های تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط اعلام شده توسط کمیته خودرو خواهد بود.

2. انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخب و توسط مشتری در هنگام واریز انجام خواهد شد.

3. خودروی ثبت نامی معادل آخرین سقف قانونی اعلام شده در هنگام تحویل خودرو دارای بیمه شخص ثالث خواهد بود.

4. مسئولیت صحت کلیه اطلاعات وارد شده به ویژه کد ملی، آدرس و کد پستی به عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده، تمامی عواقب آن اعم از تاخیر و عدم ارسال به عهده متقاضی می باشد. شماره گذاری وسیله نقلیه به عهده ی صورت می باشد.

5. در زمان پرکردن دعوتنامه قسمت ثمن معامله به مدت یک سال توسط مشتری پرداخت نمی شود و در قبال مبلغ بدهی و تعهد مشتری مبنی بر عدم انتقال خودرو به دیگری، خودرو پرداخت خواهد شد. در دوره شرکت رهن شود. شرط مدت مندرج در این بند فقط در اختیار خودروساز است و خریدار نمی تواند آن را قبل از تاریخ تعیین شده پرداخت کند، اقدام کنید و سپس سند چاپ و ارائه می شود.

6. در صورت عدم اقدام برای فک وام مسکن، پس از گذشت یک سال از سوی مشتری، جرایم طبق ضوابط به حساب مشتری واریز می شود.

7. در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو طبق ضوابط مندرج در قرارداد، غرامت تاخیر به صورت روزانه (12% در سال) محاسبه و مطابق با آن به سرعت پرداخت خواهد شد. با معیارها

8. در صورتی که دعوتنامه در مدت تعیین شده محقق نشود، شرکت می تواند خودرو را به سایر داوطلبان تحویل دهد و حرکت مشتری را به تاریخ دیگری موکول کند. نوع و قیمت خودروی قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص خواهد شد.

9. چنانچه پس از عقد قرارداد با مشتری بنا به نیاز یا الزامات قانونی یا نیاز به رعایت استانداردهای اجباری، شرکت موظف به نصب تجهیزات یا لوازم جانبی (آپشن) خودرو و یا تعویض برخی از قطعات خودرو باشد. در سطوح فوق، دعوت به پرداخت طبق قوانین و مقررات حمایت قانونی از کاربران خودرو صورت خواهد گرفت.

10. امکان انصراف از ثبت نام قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کارفرما وجود دارد.

11. سامانه پیامک شرکت ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مشخص شده ارسال خواهد شد.

12. شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو جهت پاسخگویی در هنگام ثبت نام 82272727-021 می باشد.

در این مرحله از پیش فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش از قبیل اختصاص خودرو به هر کد ملی حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) توسط ایران. شرکت های خودرو و سایپا بدون پلاک پلیس فعال برای متقاضی، گواهی معتبر، شماره حساب و شماره تماس اعلام شده به متقاضی پیوست و ضمیمه خواهد شد.

همچنین امکان صلح و واگذاری خودرو حتی به صورت وکالت طبق مصوبات کمیسیون خودرو وجود ندارد، ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نخواهد بود و از زمان واریز تا تحویل خودرو سود مشارکت سود حاصل می شود. و لغو صفر خواهد بود.

سایت ثبت نام ایران خودرو در دی ماه 1400

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir درخواست خود را به موقع ثبت کنند. همچنین ممکن است برگزیدگان طرح های قبلی ایران خودرو که موفق به واریز وجه در طرح های قبلی فروش خودرو نشده اند، بتوانند در این مرحله از فروش مجدد ثبت نام کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو دی 1400

زمان قرعه کشی ایران هودرو

به عنوان بخشی از روال روز سه شنبه ایرانخودروی، قرعه کشی کاربر نهایی شنبه هفته آینده (3 بهمن) با حضور رگولاتوری ها انجام می شود و به صورت زنده از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و سایت آپارات این شرکت پخش می شود.ikco_ir شد.

روش استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. یکی از راه های ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام، دریافت این پیامک توسط برندگان قرعه کشی است. از وضعیت خود در https://esale.ikco.ir مطلع شوید.

مهلت واریز
برندگان از ایران خودرو
در ژانویه 1400

مشتریان منتخب این طرح تا سه روز فرصت دارند مبلغ پیش پرداخت خودرو را از طریق همین سایت برای فروش آنلاین واریز کنند. بدیهی است عدم واریز وجه در حساب در مدت زمان تعیین شده به منزله انصراف و ثبت نام متقاضی به منزله اتصال می باشد.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو D1400

فرد منتخب پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، مبلغ مورد نظر را از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به حساب خودرو واریز می کند.
مابقی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه از نظر هزینه های قانونی مشخص و دریافت می شود.
داوطلب قبل از اعلام اسامی برگزیدگان مبلغی واریز نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید