دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول ناحیه هرمزگان در بندرعباس آغاز به کار می کند

ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786044

مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول استان هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، استاندار و جمع کثیری از فرماندهان و مسئولان در سایت مصلی بندر برگزار شد. عباس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حکیمان مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول آفرینی در منطقه هرمزگان در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: این نمایشگاه در سال 1400 به صورت متوالی افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 72 غرفه وجود دارد که از این تعداد 62 غرفه متعلق به ستاد تحول حوزه 15 شهرستان استان هرمزگان در این نمایشگاه حضور دارد. 10 غرفه دیگر شامل ستاد اقشار است که برای نمایش دستاوردهای اردوهای تحول محله و حمایت از این اردوها راه اندازی شده است.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول در منطقه هرمزگان گفت: این نمایشگاه از 30 آبان ماه سال جاری لغایت 5 آذرماه سال جاری به مدت یک هفته در مصلی محل بندرعباس برگزار شد.

حکمن به برنامه های جنبی دومین نمایشگاه دستاوردهای نواحی هرمزگان اشاره کرد و ادامه داد: همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه ها، برگزاری همایش ملی حضور حماسی بسیجیان با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده به ویژه شب شعر هفته بسیج به همت حوزه هنری بسیج با حضور شاعران کشوری به همراه تجلیل از شاعران بسیجی و سالروز شهادت اولین شهید مدافع حرم شهید عبدالحمید سالاری از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: از مجموع پایگاه های مقاومت بسیج استان، نزدیک به 120 پایگاه در دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول استان هرمزگان شرکت کردند که 60 پایگاه برادر و 60 پایگاه خواهر در قالب 62 پایگاه. پایگاه های محله

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول استان هرمزگان به زمان بازدید از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در دو شیفت صبح از ساعت 8:30 الی 11:30 و از ساعت 16 دایر است. تا ساعت 21 شب باز است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید