دوچرخه سوار زن آذربایجان شرقی در خط مقدم ایمان


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837547

بانوی دوچرخه سوار تبریزی در حاشیه لیگ برتر در رشته دوچرخه سواری دعا کرد و با این اقدام زیبا مظهر عشق و ایمان روی صحنه ظاهر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی دیروز در لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان کشور، «ریحانه هاتونی» قهرمان این رشته در آسیا با کاری زیبا دل مومنان را روشن کرد.

ریحانه در نمازخانه ایستاد و به دعا نشست و این اقدام او به ذائقه دوستان نازنینش به العینی آمد و از او تعریف و تمجید کرد.

ریچان نموداری از صداقت را در برابر خداوند ترسیم کرد و این عبارت را به هم وصل کرد که “دنیای دیگر و انسان جدیدی باید ساخته شود” و او کرد، کرد و پرداخت.

شخصیت پهلوانی، جوانمردی و نقش زیبایی و هر عنوان دیگری که بخواهیم به اثر زیبای این شیرزن تبریزی بدهیم، جای خود را دارد، اما آنچه مشخص است تأثیر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در شیوه زندگی ورزشکاران زن کاملاً آشکار و سرکش و ریاکار هستند. هرچقدر هم که طبل ها بکوبند و سروصدا کنند، ما از این گونه بادها نمی ترسیم.

دوچرخه سواری یکی از ورزش هایی است که حداقل سی و چهار دوره از تور دوچرخه سواری آذربایجان داشته است و همین موضوع دلیلی جدی برای علاقه پسران و دختران به این ورزش شده است. و از دل این دختر و پسران سفیران بیرون آمدند که ریحانه هاتونی یکی از این سفیران است، سفیران فرهنگی ما در کاروان های المپیک، مسابقات قاره ای، بین المللی و جهانی.

او نشان داد که پیروی از آموزه های دینی مبتنی بر اعتقادات دینی نه تنها مانع از ادامه ورزش قهرمانانه اش نشد، بلکه زمینه رشد معنوی او را فراهم کرد.

البته در استان آذربایجان شرقی و حتی در کل کشور ریحان های دیگری نیز وجود دارند که ورزش خود را مانع عمل به اسلام و آداب و رسوم میهن اسلامی مان نمی دانند و نمی دانند.

پیامبر گرامی اسلام (ص): نماز نور چشم من است.

نویسنده: محمد سلیمی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید