دو بار تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم/ دلم برای قرارداد چند بازیکن خارجی تنگ شده است!

ساعت: 08:43
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797732

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از قرارداد چند بازیکن خارجی واقعی ناراحت است، بازیکنی که در یک تیم 3000 دلار دریافت کرده چرا باید در پرسپولیس چنین قراردادهایی داشته باشد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: تراکتورسازی تیم خوبی بود و هفته گذشته بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم. خدا را شکر امروز توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. این پنالتی برای مهدی ترابی هم ناگوار بود و او تاکنون 8 پنالتی زده است، از دست دادن این پنالتی فدای خودش است.

وی ادامه داد: تاکنون 20 گل در پرسپولیس زده ام و اگر پنالتی بزنم تعداد گل هایم بیشتر می شود اما در پرسپولیس پنالتی زدن سخت است. تا الان 2 گل در اراک زده ام و این شهر برایم خوب بود. سال گذشته در غیاب محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان مدافع میانی موفق شدم برای آلومینیوم این شهر گلزنی کنم.

هافبک سرخپوشان درباره مصدومیتش گفت: یک روز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند از خواب بیدار شدم و در دوپاهایم احساس درد کردم و ابتدا فکر کردم گرفتگی عضلاتم گرفت اما به مرور زمان مچ پا درد گرفتم. . بیشتر احساس می شد. من می توانستم این بازی ها را با تزریق آمپول انجام دهم. بعد از اینکه به تهران آمدم و از پایم عکس گرفتم مشخص شد که دچار رگ به رگ شدن تاندون درجه 2 شده ام و بعد از آن باید 3 بازی برای پرسپولیس با آمپول انجام دهم چون در مسابقات قهرمانی بودیم.

وی ادامه داد: با مصدومیت به اردوی تیم ملی رفتم و بعد از رفتن به بحرین دردم بیشتر شد تا اینکه به تهران برگشتم. این عمل برای من 40000 دلار هزینه داشت و من هزینه آن را از جیب خودم پرداخت کردم. حتی دو بار تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. در آن چند سال به خودم دوشدم. مصدومیت های زیادی داشتیم و قهرمان شدن برای ما آسان نبود. همیشه باید بیهوش می شدم تا شانه ام را خارج کنند و بیهوشی آزارم می داد.

کامیابی نیا همچنین اذعان داشت: در همه جای دنیا گرفتن امتیاز تیم و در نظر گرفتن همه جوانب بسیار سخت است. حق همه تیم ها اجحاف شده است و امیدوارم هیئت تجدیدنظر تصمیم قاطعی بگیرد که در این پرونده تیم ها را از دست ندهند. بازی پرسپولیس و سپاهان هم حساس است و در این سال ها هر دو تیم در کورس قهرمانی بودند. فصل گذشته بازی ما با ذوب آهن در اصفهان نارنجکی بود که به اتوبوس این تیم اصابت کرد و اوضاع بد بود.

کاپیتان سوم تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر وضعیت مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: در این سال ها پرسپولیس بیش از 5-6 مدیرعامل عوض کرده و این اصلا خوب نیست. باید مدیر عاملی انتخاب شود که بتواند ایده های خود را اجرا کند و عدم ثبات مدیریت باعث رنج بازیکنان و هواداران می شود. هر مدیرعاملی که منعقد می‌کند با بازیکنان خارجی چنین قراردادهایی منعقد می‌کند و مدیران عامل بعدی باید هزینه این قراردادها را بپردازند. سید مجید صدری تاکنون توانسته بدهی های زیادی را پرداخت کند و به نظرم می تواند به موفقیت ادامه دهد. بازیکنان و کادرفنی نیز با ادامه حضور صدری در هدایت پرسپولیس موافق هستند.

وی درباره قهرمانی لیگ برتر گفت: هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر زود است اما در بالای جدول 5 تیم برای قهرمانی رقابت می کنند. سپاهان، آلومینیوم و استقلال تیم های خوبی هستند، بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم. سازمان لیگ برنامه ریزی کرده است که تیم ها هر 4 روز یک بار به میدان بروند و هر تیمی که بتواند در این مدت ریکاوری خوبی داشته باشد می تواند نتایج خوبی کسب کند. زمین تمرین پرسپولیس خیلی سنگین است و امید عالیشاه و در هفته های قبل من و مهدی ترابی از تمرینات این منطقه مصدوم شدیم و زمین تمرین ما واقعا شرایط خوبی ندارد.

کامیابی نیا در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر ادامه داد: قرارداد من امسال کمی افزایش یافته است اما دوست دارم قرارداد سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نورالهی و من منتشر شود. در این سال ها توانستیم درآمد خوبی برای پرسپولیس داشته باشیم. ما از قرارداد چند بازیکن خارجی واقعی متنفریم، بازیکنی که در یک تیم 3000 دلار می گیرد، چرا باید در پرسپولیس چنین قراردادهایی بگیرد؟ بازیکنی که سطح بالایی دارد باید به ایران بیاید. من با ادینیو در تیم مس کرمان بازی کردم و او بازیکنی در سطح بالایی بود.

هافبک دفاعی سرخ پوشان تهرانی درباره قرارداد سایر تیم ها خاطرنشان کرد: من و سیدجلال حسینی آماده انتشار قراردادهایمان هستیم. پرسپولیس یکی از پنج تیم قراردادی لیگ برتر است. شاید قرارداد برخی از بازیکنان ما با آپشن به 7 یا 8 میلیارد تن برسد. قرارداد سید جلال حسینی سال گذشته بسیار کم بود و کمی افزایش یافته است. قرارداد من با امید آلیشیا هم امسال کمی افزایش پیدا کرده و پارسال قراردادم 2 میلیارد تن بود. تیم ما در این سال ها قهرمان شد اما بازیکنان تیم های دیگر قراردادهای بالاتری نسبت به ما داشتند. پرسپولیس یک برند است و کسی که پیراهن این تیم را می‌پوشد باید خیلی چیزها را بگذراند.

وی در خصوص حضور حسینی گفت: سیدجلال حسینی واقعاً ذهنیت بالایی دارد; او در این سال ها به تیم و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده اند کمک کرده است و امیدوارم قدردان آن باشند. من عاشق بازی با او هستم. وحید امیری هم یکی از بزرگان تیم است، همچنین احمد نورالهی یکی از بزرگان پرسپولیس بود و امیدوارم به پرسپولیس برگردم.

کامیابی نیا به این نتیجه رسید که بوژیدار رادوشوویچ حقوق نگرفته و با چند بازیکنی که قصد جدایی از پرسپولیس را داشتند صحبت کرده است. او 2 سال دیگر قرارداد دارد و می داند که کل مبلغ قراردادش را به اضافه تاخیر دریافت می کند. امیدوارم راه حلی اندیشیده شود تا دیگر این مشکلات وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید