دو بازی تدارکاتی با تیم اف ام پی در پیش داریم/ تا حدودی به اهداف مورد نظر تیم رسیدیم.


ساعت: 21:52
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878120

سید ارمگانی در گفت و گو با سایت فدراسیون بسکتبال گفت:

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: در سه هفته ابتدایی اردوها روی آمادگی تاکتیکی و بدنی تیم کار کردیم و در حال حاضر در صربستان سه بازی تدارکاتی خوب با تیم FMP داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید ارمگانی سرمربی تیم بسکتبال مردان کشورمان در آستانه اعزام به اردوی آماده سازی صربستان در گفت و گو با سایت فدراسیون بسکتبال از آمادگی تیم بسکتبال کشورمان خبر داد. تیم ملی:. در سه هفته اول هدف ما انجام تمرینات تاکتیکی و بدنی برای آماده سازی و حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی بود.

ارمگانی افزود: خدا را شکر این کارها خیلی خوب انجام شد، بچه ها خیلی خوب و متمرکز کار کردند و فکر می کنم برای اهدافی که می خواستیم به موفقیت های زیادی دست پیدا کردیم. البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که روی آن کار می کنیم. در این سه هفته 3 بازی بسیار خوب با تیم ایران نوین انجام دادیم که به ما کمک کرد تا تیم را بهتر آماده کنیم و مشکلاتش را پیدا کنیم و روی آنها کار کنیم.

وی گفت: اکنون به ارتش صربستان می رویم و یک هفته در بلگراد تمرین می کنیم. در این مدت دو بازی دوستانه با تیم اف ام پی که یکی از تیم های سوپرلیگ صربستان است و امسال در فینال سوپرلیگ بازی می کند، برگزار خواهیم کرد. امیدوارم این مسابقات به ما کمک کند بالاخره مشکلات و اشتباهاتی که در دفاع و حمله وجود دارد را به صورت تیمی حل کنیم و در قزاقستان و سوریه یک تیم آماده بگیریم انشاالله با دست پر برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید