دو «حاج قاسم»; الگوی جنوب شرق و نمونه بزرگ مردم ایران / شهادت شهید سلیمانی و برجام نشان دهنده کینه توزی آمریکا نسبت به دنیا بود.

ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799048

در گفت و گو با نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای ملی مطرح شد؛

اسماعیل حسین زهی از حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی به عنوان الگوی جنوب شرق و الگوی بزرگ مردم ایران یاد کرد و گفت: شهادت شهید سلیمانی و برجام نشان دهنده کینه توزی آمریکا نسبت به دنیا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با عصر هامون با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی را فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران می شناسند. .

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار قاسم میرحسینی گفت: سردار میرحسینی لشکر 41 ثارالله که امسال به عنوان شهید کشوری معرفی شد از رزمندگانی بود که سردار سلیمانی ارادت خاصی به او داشت. و همیشه نام شهید میرحسینی به میان می آید «مرتبط بود.

به گفته حسین زهی، شهیدان میرحسینی و سلیمانی دو شخصیت جنوب شرقی هستند که جان خود را در راه دفاع از اسلام و ایران نثار کردند و اکنون الگوی بزرگی برای ملت ایران، جوانان سیستان و بلوچستان و کرمان در راه تمدن و میهن هستند. آنها اسلام شده اند.

نقشه شهید سلیمانی; فراتر از مرزها شناخته شده است

وی افزود: طرح شهید سلیمانی برای محرومیت زدایی خدمات گسترده ای را در زمینه واکسن تاج به ملت ایران ارائه کرده است که این طرح در خارج از ایران به عنوان الگو شناخته می شود. “

نماینده هش در مجلس با اشاره به حقانیت جبهه مقاومت سیاسی و امنیتی و گسترش آن در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و علمی، اذعان داشت: همه رزمندگان جهان اسلام و کشورهایی که برای استقلال و مشروعیت خود می جنگند.

وی با اشاره به کینه توزی آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا یکی از دشمنان ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب است. با وجود تحریم های ظالمانه ای که بر ملت و کشور بزرگ ما تحمیل کرده اند، نمی گذارند به اهداف خود برسند و آمریکایی ها نمی توانند علیه ایران اقدام کنند.

حسین زهی افزود: همه کشورهایی که آمریکا را دشمن خود می دانند در این بحث شرکت نمی کنند. آمریکا معتبر نیست، در آزمون برجام، مذاکره و ارتباط با آن کشور بر اساس دستور مقام معظم رهبری شکست خورد و رهبران جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند که آن را شدنی و برای مردم می‌توان انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید