دو ستاره خوب و بازیکن موثر به ثمر رساندیم / از تصمیمات دوستان و کادر فنی حمایت می کنیم


ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1844036

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون دو بازیکن خوب و موثر جذب کرده ایم و در آینده قصد داریم تیم خوبی را برای حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران آماده کنیم تا هواداران بتوانند راحت استراحت کن.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسد مسجدی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردیم. حمایت هیئت مدیره از کادر فنی ادامه دارد و این اتحاد و همدلی به ما کمک می کند تا تیم خوبی را برای لیگ بیست و دوم آماده کنیم.

وی ادامه داد: این روزها علیرضا بیرانوند و پورعلی گنجی را جذب کرده ایم و این روند همچنان ادامه دارد. کادر فنی به حمایت ما نیاز دارد و ما به نظر کادر فنی احترام می گذاریم و از تصمیمات دوستان حمایت می کنیم.

این عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از طرفی به مسائل مالی و اقتصادی باشگاه هم نگاه می کنیم تا مشکلی پیش نیاید. در جلسات مباحث مالی مطرح می شود، حدود 70 درصد مطالبات تیم پرداخت می شود و 10 درصد مابقی در دستور کار مدیرعامل باشگاه قرار دارد. ما به دنبال راه حل برای بقیه هستیم و به زودی پرداخت می شود.

مسجدی گفت: بسته شدن پنجره یا هر چالشی که برای تیم مشکل ایجاد کند را حل می کنیم. هر اتفاقی که در هیات مدیره باشگاه می افتد اتحاد و همدلی است و کادر فنی آن را به خوبی حس کرده است، تمام فکر ما این است که یک تیم خوب را ببندیم تا هواداران از این نظر خیالشان راحت باشد.

وی افزود: سهم ما در هیئت مدیره این است که تلاش بیشتری را در دستور کار خود قرار دهیم و با این همدلی در باشگاه نوید فصل خوبی را به هواداران می دهیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید