دپارتمان حقوقی باشگاه فولاد به بهانه حضور اسدبیگی از پرسپولیس شکایت کرد.


ساعت: 08:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891098

حضور هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد حواشی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سینا اصدبیگی هافبک دفاعی پهن و گوینده اخبار تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی از باشگاه ذوب آن به جمع سرخ پوشان اضافه شده است، شب گذشته در جریان دیدار سرخ پوشان تهران و تیم فوتبال فولاد برای دقایقی در زمین حاضر شد. که با تساوی صفر به پایان رسید.

در شرایطی که این بازیکن با ذوب آهن تمدید کرده بود و در بازی های تدارکاتی شرکت کرده بود، ناگهان راهی باشگاه پرسپولیس شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد. این موضوع با اعتراض زوبی همراه شد و آنها فسخ قرارداد اسدبیگی را غیرقانونی می دانستند اما این بازیکن معتقد بود طبق یکی از بندهای قراردادش به صورت قانونی با ذوب آن فسخ کرده و به پرسپولیس پیوسته است.

حالا حضور این بازیکن در جدال با فولاد باعث اعتراض خوزستانی ها شده و عارف عارف نیا مدیرعامل حقوقی این باشگاه در اینستاگرام خود نوشت: «پس از پیام های مکرر هواداران فهیم از تیم محبوبم فولاد. خوزستان یادآور می شود که پس از بازی پرسپولیس و فولاد طی نامه ای به کمیسیون محترم نسبت به حضور آقای سینا اسدبیگی اعتراض انضباطی داشتیم تا در صورت فسخ غیرموجه، تیم ذوب آچان برنده شود. از این بازیکن و فسخ احتمالی قرارداد با پرسپولیس می‌توانیم از قانون بازیکن غیرمجاز پرسپولیس استفاده کنیم و امتیاز را به نفع فولاد تغییر دهیم.

با این تفاسیر باشگاه پرسپولیس وارد بحران جدیدی شد و در صورت تایید ادعای ذوب آهنی و لغو قرارداد اسدبیگی، هم این بازیکن و هم باشگاه مجازات می شوند و امتیاز بازی با فولاد از بین می رود.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید