دکتر چو همچنان رئیس فدراسیون جهانی تکواندو است

زمان: 11:58
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775515

در پایان مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو ، دکتر چانگ وانگ چو تا 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی تکواندو باقی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پایان مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو ، دکتر چانگ وانگ چو به مدت چهار سال دیگر با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون جهانی تکواندو باقی ماند.

وی که تنها کاندیدای این پست بود ، با رای الکترونیکی حاضران در مجمع عمومی ، 129 رای از 131 رای را به دست آورد. چاو از سال 2004 این سمت را بر عهده داشت و سعی کرد با تغییر در تاریخ این رشته بر صداقت و شفافیت در تکواندو تمرکز کند.

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در مورد این انتخابات گفت: افتخار می کنم که دوباره به من اعتماد کردند و ریاست فدراسیون جهانی تکواندو را به عهده گرفتم. ما سعی می کردیم در عملکردمان تغییراتی ایجاد کنیم. به اکنون زمان آن است که دوباره دست به کار شویم و به اوج فدراسیون جهانی تکواندو برسیم. امیدوارم در سال 2023 ، همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو ، به هدف خود برای تبدیل شدن به بهترین فدراسیون بین المللی تکواندو در جهان برسیم.

در این جلسه 17 نفر از 33 نامزد شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو انتخاب شدند ، از جمله یک زن از هر قاره که برای تمرین شعار تعادل جنسیتی در فدراسیون جهانی تکواندو انتخاب شده بود.

نشست بعدی مجمع عمومی در 12 آوریل 2022 همزمان با مسابقات جهانی ووشو برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید