دیدار آلومینیوم و سپاهان در حذفی/ اراکیس محکوم به پیروزی در بازی تکراری است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور روزهای 27 و 28 دی ماه با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که خمینی (ره) اراک میزبان تیم سپاهان خواهد بود.

شاگردان رسول خطیبی که به تازگی در نیم فصل به کار خود پایان داده و در رده چهارم جدول لیگ برتر کشور قرار گرفته اند، هفته گذشته در هفته پانزدهم لیگ برتر نیز میزبان سپاهان بودند. با تساوی به پایان رسید، هرچند به گفته آلومینیوم سازان و تایید بسیاری از کارشناسان داوری، در این دیدار حداقل یک پنالتی برای اراکیس اعلام نشد، موضوعی که بار دیگر اعتراض باشگاه آلومینیوم را برانگیخت.

آلومینیوم در مرحله یک شانزدهم نهایی در اراک موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم فجر سپاسی را شکست دهد و حالا برای صعود به مرحله بعد باید برای دومین بار در یک هفته گذشته به مصاف تیم سرسخت سپاهان برود.

اما ویدویکا و یارانش با تساوی هفته گذشته مقابل آلومینیج نتوانستند اختلاف امتیاز خود را با پرسپولیس و استقلال کم کنند و در نیم فصل اول لیگ برتر با مجموع 29 امتیاز و مقام سومی به کار خود پایان دادند. جدول.

زردپوشان اصفهانی که در دور قبل جام حذفی مقابل ستارگان نه چندان سرشناس اورکش اسلام شهر با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند، باید در دور رفت مرحله یک هشتم خارج از خانه به مصاف آلومینیوم بروند. در بازی های خانگی نیم فصل اول لیگ بسیار سرسخت به نظر می رسید و هیچ باخت خانگی در کارنامه خود ندارد.

اما بدون شک جدای از تمرکز روی مسابقات لیگ، هر دو مربی روی جام حذفی حساب ویژه ای باز کردند و علیرغم اینکه دیدار هفته گذشته آلومینیوم و سپاهان تحت تاثیر حساسیت جدول رده بندی و جایگاه دو تیم بود، او. نه، اما حذف یک بازی آلومینیومی و سپاهان می تواند جذابیت های خود را داشته باشد، زیرا در هر صورت یکی از دو تیم باید برنده شود.

هر دو تیم آلومینیوم و سپاهان فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی محروم بودند و با شکست به ترتیب مقابل گهر و فولاد از رسیدن به مراحل بالاتر بازماندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید