دیدار با شهدا انگیزه خدمتگزاری را تقویت می کند/ اجرای طرح «تشکر» در مازندران


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817439

سعید کهنسال با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران از چهره های شاخص و ماندگار کشورمان هستند، گفت: دیدار با شهدا باعث تقویت و ارتقای انگیزه خدمت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سعید کهنسال صبح امروز در سفر به شهرستان های منطقه غرب استان در تنکابن با بیان اینکه دیدار با شهدا باعث تقویت و ترغیب انگیزه خدمتگزاری می شود، اظهار داشت: در اولین روز از سال جدید همراه با شهدا استاندار مازندران در روستای والامده در منزل شهید معزز … فتاحی با مادر سرسخت، فداکار و صبور این شهید عزیز دیدار کردیم.

وی با بیان اینکه قدردانی و حل مشکل اولویت اصلی در دیدار با ایثارگران است، تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده، مدیران بنیاد شهرستان های ۲۲ گانه و همکاران در گروه های مختلف از اولین روز سال جدید با خانواده ها دیدار کردند. شهدا، ایثارگران و جانبازان 70 درصد در استان آغاز شد.

این مسئول تصریح کرد: این طرح با گرمی خاصی در مازندران توسط همکاران بنیاد، فرمانداران، سپاه، ائمه جمعه و … در حال انجام است.

کوهنسل با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران از چهره های شاخص و ماندگار کشورمان هستند، گفت: عزت، عبادت و جشن زمانی اثرگذار خواهد بود که رضایت شهدا را به همراه داشته باشد و این یکی از اولویت ها و برنامه های سال 1401 است. عملیاتی (اجرا و اقدام) اساس خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از قدردانی، کارآمدی و مثبت اندیشی همکاران و مدیران به جامعه تقدیر کرد و گفت:

کهنسال افزود: در این دیدارها موضوع شهدای عزیز از نظر اشتغال، درمان، مسکن و … در قالب گفت و گو بررسی و پیگیری می شود و نتیجه کار به اطلاع این عزیزان می رسد. مدت کوتاهی. از زمان.”

گفتنی است سعید کهن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با 22 نفر از والدین معزز شهدا، خانواده های شهدای مدافع حرم و جانبازان 70 درصد در شهرستان های بهشهر، نکا، جویبار، تنکابن و رامسر دیدار و گفتگو کرد. . این دیدارها در روزهای آینده در سایر شهرستان های استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید