دیدار با وزیر ورزش دختران را با لباس های سنتی تشویق کرد

زمان: 16:39
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775942

از وزیر ورزش که هزینه بازگشت زنان به بلژیک را پرداخت کرد تشکر می کنم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان گفت: از حضور حمید سجادی در تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، پس از حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرینات تیم ملی بانوان ، شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان از حمید سجادی تقدیر کرد و گفت: مردان و زنان ملی پوش تیم ها دیدگاه یکسانی را دو تیم نشان می دهند. حضور دلگرم کننده وزیر ورزش و جوانان نه تنها باعث تشویق دختران با لباس ملی ، مربیان و کارکنان تیم ملی شد ، بلکه این پیام را به همه زنان ورزشکار منتقل کرد که به عنوان وزیر ورزش ، ورزش زنان و رشد را نیز عهده دار است. دختران ایرانی به طور جدی. در این منطقه او آمد.

وی افزود: از وزیر ورزش و جوانان صمیمانه تشکر می کنم. ابتدا به عنوان رهبر فوتبال زنان ، چرا که جرقه امید و شادی را در چهره تیم ملی ، مربیان و شرکت کنندگان در تیم ملی دیدم. پس از ارائه پیشنهاد به کادر فنی و فدراسیون ، آنها با پرداخت هزینه بازگشت تیم ملی فوتبال زنان به اردوی چهار روزه در شارلروای بلژیک موافقت کردند. باید اشاره کنم که در جلسه ای که رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس باشگاه در شارلروا برگزار کرد ، مقرر شد تمام هزینه های تیم ملی در مدت اقامت او در بلژیک به عهده این باشگاه باشد. دومین تشکر من به عنوان یک مادر ایرانی وزیر ورزش است. این نگرش های برابر و مهربان باعث می شود دختران ایرانی بدانند که وزیر ورزش و جوانان ایران اسلامی نگاه معنوی و حمایتی به ورزش حرفه ای زنان دارد.

موسوی در پایان گفت: بی شک حمایت بی دریغ وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه نتایج ارزشمند فوتبالیست های دختر ایرانی در عرصه بین المللی بسیار مثر خواهد بود. امیدواریم بانوان ملی پوش کشورمان که با صعود به جام ملت های آسیا در تاریخ ماندگار شده اند ، به نظر و اعتماد خوب وزیر ورزش و جوانان و رئیس فوتبال پاسخ مناسبی بدهند. فدراسیون با توکل به خداوند متعال و حضور شایسته در این مسابقات.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید