دیدار دبیرکل، صندوقدار و سرپرستان کاروان های ورزشی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838076

دبیرکل، صندوق و دستگاه های نظارتی بر کاروان های ورزشی کشورمان صبح امروز با مسئولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در دیدار روسای کاروان های ورزشی با مسئولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، کیکاوس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، احمد بابایی صندوقدار، عسگر رحیمی مشاور. به پیمان فهری، سرپرست و سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی در قونیه، رئیس رصدخانه تیم های ملی و سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو، رجائنیا، رئیس امور فرهنگی سازمان برنامه و بودجه، و جمعی از مسئولان و کارشناسان سازمان.

در این جلسه کیکاووس ساعدی مدیرکل کمیته ملی المپیک از مدیران و کارکنان سازمان برنامه و بودجه برای برگزاری این جلسه و حمایت همیشگی برنامه و سازمان بودجه در تخصیص اعتبارات و همکاری حداکثری با ملی المپیک تشکر کرد. کمیته، حمایت از موفقیت قهرمانان ما لیست سازمان.

رجایی نیا رئیس فرهنگ، ورزش، جوانان و گردشگری آموزش و پرورش برنامه و سازمان بودجه بر ورزش قهرمانی که سهم بسزایی در ورزش همگانی و توجه مردم به ورزش همگانی دارد و می تواند زمینه ساز سلامت و نشاط در جامعه باشد، تاکید کرد. توجه به مقوله آموزش در دستور کار کمیته ملی المپیک قرار دارد و با توجه به ورزش مدرن و تاکید بر کاربردی بودن دانش ورزشی، مقالات و کتاب های ورزشی گسترده ای تهیه و منتشر شده است.

رجایی نیا با اشاره به اینکه قهرمانان می توانند الگوی شایسته ای برای نسل جوان کشور باشند، ادامه داد: ورزشکاران در گفتار، رفتار، منش ورزشکاران و قهرمانان متکی به حضرت علی (ع) هستند و الگو قرار می دهند.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت بعد فرهنگی در ورزش، موضوع را از اولویت های کمیته ملی المپیک دانست و گفت: تاثیرات فرهنگی و اجتماعی ورزش بسیار چشمگیر است.

رجایی نیا تاثیر ورزش قهرمانی بر هویت ملی و توجه جوانان و حتی گردشگری ورزشی را بسیار دقیق دانست و افزود: اراده و توانایی جوانان ایرانی، همت و پشتکار نسل جوان ستودنی است و برای رسیدن به موفقیت نیاز به برنامه ریزی شغلی است. ما به گونه ای هستیم که برای موفقیت نیازی به شانس و موفقیت نداشته باشیم، زیرا قهرمانی در هر رشته ای حاصل سال ها برنامه ریزی است.

رئیس فرهنگ، ورزش، جوانان و گردشگری سازمان برنامه و بودجه کل کشور ورزش را عرصه مهمی برای روابط اجتماعی افراد جامعه می داند و می افزاید: بدون شک استعدادهای زیادی در این کشور وجود دارد. برای سازماندهی استعدادها به شیوه مطلوب.

رجایی نیا ادامه داد: ورزش می تواند باعث رشد جامعه در همه عرصه ها و اشتغال در کشور شود، به عنوان مثال در حوزه باشگاه داری بدون اتکا به بودجه دولتی می توانیم با تکیه بر این ظرفیت شغل ایجاد کنیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید