دیدار روسای هیات های استانی فدراسیون فوتبال با عزیزی هادم در اصفهان

ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793282

دیدار روسای هیئت های استانی فدراسیون فوتبال با شهاب الدین عزیزی هادم در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; طهمورث حیدری عضو هیئت مدیره و رئیس کمیسیون فدراسیون فوتبال استان به تشریح اهداف این نشست پرداخت.

10 ماه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و در حالی که برنامه های مختلفی با حضور مدیران باشگاه های لیگ برتر و سایر اعضای جلسه بحث و بررسی رویدادهای فوتبال برگزار شد، این بار اعضای هیئت های استانی در اصفهان با شهاب الدین عزیزی هادم جلسه مشترکی برگزار کردند. طهمورث حیدری درباره برنامه های این نشست گفت: در این همایش با طرح مسائل، راهکارهای موجود برای ارتقای سطح فوتبال استان ها را ارائه خواهیم کرد. روسای هیات های فوتبال استان ها نیز با حضور شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون در خصوص موضوعات مختلف فوتبال ملی، تیم های ملی، فوتبال پایه، استعدادیابی و بسیاری موارد دیگر بحث و تبادل نظر خواهند کرد. و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح می کنند».

البته اینها تنها بخشی از دستور کار نشست هم اندیشی اعضای هیات های استانی فدراسیون فوتبال است و این جلسه دستور جلسات دیگر را نیز دارد که حیدری در توضیح آن گفت: سطح فوتبال استان های کشور است. . چگونه کیفیت استعدادها، سرمایه ها و استعدادهای بومی را ارتقا دهیم تا به مرحله ای از پیشرفت حرفه ای برسیم، وارد چرخه تیم های ملی شویم و چرخه رشد بازیکنان را در فوتبال خود تکمیل کنیم. بحث دیگر این است که قطعا برای حمایت کامل از تیم های ملی به ویژه تیم ملی فوتبال بزرگسالان راهکارهایی اندیشیده شود. علاوه بر مشکلات اعزام تیم های استانی به مسابقات کشوری، مواردی در رابطه با قانون صدور مجوز خروج بازیکنان باشگاهی برای حضور در تیم های سایر استان ها و ایجاد هماهنگی بیشتر بین کمیسیون ها و سازمان لیگ فوتبال وجود دارد. »

اما در کنار این موضوعات، بازنگری و اصلاح اساسنامه جدید هیئت های استانی و انطباق آن با اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال نیز مطرح است. حیدری در این خصوص گفت: تصویب آیین نامه کمیته استانی توسط شوراهای استانی و بازنگری در مفاد اساسنامه که توسط هیئت های فوتبال استان ها مطابق اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال تهیه می شود، می باشد. از جمله مواردی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.» گزارش عملکرد تمامی هیئت های فوتبال استان های کشور توسط روسای هیأت ها ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید