دیدار سردار رادان با امام جمعه مشهد/ علم الهادی: امروز در جنگ هستیم/ پلیس باید از افکار انقلابی مردم پاسداری کند.

دیدار سردار رادان با امام جمعه مشهد/ علم الهادی: امروز در جنگ هستیم/ پلیس باید از افکار انقلابی مردم پاسداری کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن دست از این ملت برنداشته و با توطئه های مختلف به دنبال براندازی نظام و تحقیر این مردم است.

سید احمد علم الهادی در دیدار با امیر سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در مشهد اظهار داشت: امروز حقیقت این است که در جنگ هستیم، در هشت سال دفاع مقدس مردم متوجه موشک دشمن بودند. رگبارها، که آنها تحت حکومت نظامی بودند، اما امروز همان وضعیت، اما حتی شدیدتر، در مناطق دیگر رخ می دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی تصریح کرد: اگر ماموران پرتلاش نیروی انتظامی از زحمات خود مطلع باشند با اراده ای قوی تر از خداوند متعال درجات و توفیقات را افزایش دهد با مشکلات و مشکلات مواجه خواهند شد. در حال حاضر لذت ببرید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با اخلاص پلیس در انجام وظایف محوله باید گفت که پلیس عزیز ما افسران مخلص امنیت مردم هستند.

وی ادامه داد: در سایر کشورها وظایف پلیس فقط شامل امور مربوط به حفظ امنیت، جان و مال مردم است، اما در ایران اسلامی نیروی انتظامی مسئولیت دوگانه دارد و باید از ثبات جامعه، امنیت جامعه حفاظت کند. ایمان و عقیده و اندیشه دفاع از انقلاب مردمی.

همچنین در این جلسه سردار راضان گزارشی از برنامه ها و اهداف فرج در دوره جدید فرماندهی ارائه و چشم انداز نیروی انتظامی را تشریح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید