دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با عضو هیئت رئیسه و دبیر مجمع نمایندگان تهران در شورای اسلامی


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1916620

سردار حسن زاده به همراه رئیس ستاد اکشر و دبیر مجمع بسیجیان تهران بزرگ با دبیر مجمع نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ به همراه عدالت خواه رئیس ستاد تخصصی اقشار و دبیر مجمع بسیجیان تهران بزرگ و حاج امیری مشاور فرمانده سپاه با دبیر مجمع نمایندگان دیدار و گفتگو کردند. نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس.

در این جلسه سردار حسن زاده در خصوص عملیات بسیج در تهران، محرومیت زدایی در مناطق تهران، مرکز توانبخشی شهید یدایان، کنگره ملی شهدای استان، توضیحاتی را به نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی ارائه کرد. پایتخت و مجمع بسیجیان تهران بزرگ.

دهنوی و سید نظام الدین موسوی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، تشکر و قدردانی و خداحافظی فرمانده سپاه تهران و تمامی اعضای بسیج تهران بزرگ، آمادگی کامل مجمع نمایندگان تهران را برای همکاری در موضوعات مطرح شده اعلام کردند. محرومیت زدایی، جلسات مردمی در سطح محلی و منطقه ای و همچنین از اقدامات مشترک در کارهای تخصصی در حوزه مجمع بسیجیان و گروه های تخصصی خبر دادند.

لازم به ذکر است مقرر شد جلسات برنامه ریزی و عملیاتی جهت تعامل و همکاری نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی و بسیج و سپاه تهران بزرگ برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید