دیدار مشاور ارشد بشار اسد با امیر عبدالخیان

ساعت: 21:46
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923555

وزیر امور خارجه در دیدار با مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه، روابط ایران و سوریه را راهبردی و با ابعاد مختلف ارزیابی کرد که به درخواست مقامات ارشد دو کشور در حوزه های مختلف در حال توسعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه روز شنبه در دیدار بتینا شعبان مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را یک رابطه راهبردی با ابعاد مختلف دانست که در درخواست مقامات ارشد دو کشور در راه هستند پیشرفت های روزافزونی در زمینه های مختلف در حال پیشرفت است.

بتینا شعبان، مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه که در راس هیاتی برای شرکت در اولین کنگره زنان تاثیرگذار به کشورمان سفر می کند، در این نشست روابط دو کشور را ممتاز ارزیابی کرد و توجه را به موضوعات مختلف جلب کرد. حوزه های روابط به ویژه در ابعاد فرهنگی و همکاری در این زمینه به اهمیت زنان بین دو کشور اشاره کردند.

مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه با ارزیابی مثبت از برگزاری موفقیت آمیز کنگره زنان تأثیرگذار کشورمان، از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در این زمینه و پیشرفت های کشورمان در این زمینه قدردانی کرد. از زنان

در این دیدار علاوه بر تبادل نظر در مورد آخرین تحولات روابط دو کشور در زمینه روابط دوجانبه، اوضاع منطقه و همکاری های کشورهای همسایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید