دیدار مقابل پرسپولیس آخرین بازی محمد محبی با استقلال است

دیدار مقابل پرسپولیس آخرین بازی محمد محبی با استقلال است

زننده 8 گل برای استقلال در لیگ برتر در نیمه نهایی جام خولا و 2 گل در دیدار مقابل نساجی به ثمر رساند تا نشان دهد برای فینال جام خولا در بهترین شرایط فنی قرار دارد. او که در بازی برگشت دو تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در محاصره مدافعان پرسپولیس قرار گرفت و نتوانست کار خاصی انجام دهد، به نظر می رسد این بار برای رهایی از این وضعیت چاره ای اندیشیده است و من. حتی دیروز آن را تمرین کردم!

دیدار دربی می تواند آخرین حضور محمد محبی برای استقلالی ها باشد. چرا که یکی از مصوبات آیین نامه نقل و انتقالات، عدم حضور لژیونرها در تیم ها به عنوان بازیکن قرضی است! در صورت اجرای این قانون که عجیب و تا حدودی خودسرانه است، بازیکنانی مانند محمد محبی و مهدی کایدی نمی توانند به حضور در ترکیب آبی ها ادامه دهند. انتقال بازیکن از تیمی به تیم دیگر به عنوان بازیکن قرضی در تمام دنیا مرسوم است و هیچ گاه محدودیتی برای این حضور در نظر گرفته نشده است. صرف نظر از این موضوع مهم، شاید سانتا کلارا به خاطر رفتاری که از باشگاه استقلال در پول نقل و انتقالات محمد محبی دیدند، این بازیکن را به تیم دیگری بدهد یا بفروشد. چرا که باشگاه سپاهان در صدد خرید این بازیکن از باشگاه سانتا کلارا است. باشگاهی که فصل آینده در لیگ برتر پرتغال حضور نخواهد داشت.

یکی از احتمالات، خرید نهایی محمد محبی از باشگاه سانتا کلارا از باشگاه استقلال است. با این حال یکی از خوبی های استقلالی ها در این فصل به دنبال پایان خوب در این فصل از بازی هاست که در صورت جدایی از جمع آبی ها خاطره خوبی برای خود به جا می گذارند. نکته مهم دیگر این است که درخشش در این دیدار و کمک به استقلال برای دستیابی به جام قهرمانی با ناک اوت باعث ارتقای جایگاه محمد محبی در تیم ملی می شود. البته امیر قلعه نویی پیش از این نیز ثابت کرده که علاقه خاصی به سبک بازی محمد محبی دارد و علاقه دارد مانند سپاهان از این بازیکن در تیم ملی استفاده کند. بازیکنی پر جنب و جوش که در پست مهاجم در پست کناری بازی می کند و اولین استراتژی او گلزنی است.

دیدگاهتان را بنویسید