دیدار مهدی طارمی با یک مهاجم

دیدار مهدی طارمی با یک مهاجم

پورتو این روزها برای حضور در جام اتحادیه تمرین می کند. مهدی طارمی که چند روزی است به پرتغال بازگشته است، روز گذشته به تمرینات پورتو اضافه شد تا در اختیار سرخیو کونسسائو قرار گیرد.

اما تمرین امروز آبی پوشان در شرایطی برگزار شد که آنها یک مهمان ویژه داشتند. وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون که چندین فصل برای پورتو بازی کرد، امروز به دیدار هم تیمی های سابق خود رفت. او در 125 بازی برای این تیم به میدان رفت و 58 بار گلزنی کرد و 16 پاس گل داد.

ابوبکر که اکنون برای النصر عربستان بازی می کند، یکی از ستاره های کامرون در جام جهانی بود و تنها گل سه امتیازی شیرهای رام نشدنی را مقابل برزیل به ثمر رساند که تنها باخت سلسائو در این مسابقات بود.

ابوبکر در حاشیه حضور در باشگاه پورتو با مهدی طارمی نیز دیدار کرد و این دو بازیکن در آغوش گرفتند. آنها هرگز با هم بازی نکردند و جالب اینکه چند روز پس از پیوستن طارمی به پورتو، ابوبکر نیز از آن تیم جدا شد و به بشیکتاش پیوست.

در واقع می توان گفت که این مهاجم ایرانی در دراگائو بازیکن جانشین ملی پوش کامرونی بود و مهدی طارمی تاکنون عملکردی بسیار بهتر از ابوبکر داشته و در 115 بازی موفق به زدن 62 گل و 43 پاس گل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید