دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با خانواده دانش آموز بسیجی شهید علی وردی


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908729

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با خانواده شهید آرمانعلی واردی از شهدای مدافع حرم دیدار کرد. قیام های اخیر تهران در منزل دانشجوی بسیجی شهید آرمانعلی واردی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز (شنبه) حضور در منزل دانشجوی بسیجی شهید آرمانعلی واردی از شهدای ناآرامی های اخیر تهران به همراه خانواده آن شهید.

نماینده ولی فقیه در این دیدار مظلومیت، استقامت و مردانگی را از عوامل برجسته کننده شهادت شهید آرمان دانست و با بیان اینکه اوج قساوت و سنگدلی در شهادت آرمان عزیز دیده شد، اظهار داشت: شهید آرمان ثابت کرد. به همگان که رزمندگی امام زمان و شاگردی امام صادق (علیه السلام) تنها در عرصه علم و معرفت نیست بلکه در عرصه عمل نیز هست.

وی افزود: شهید آرمان به همه ما نشان داد که امروز زمان جهاد است و بهترین راه تقرب به خدا خدمت به مردم است.

حجت الاسلام حاجی صادقی اولین ثمره و پیام شهادت شهید آرمانعلی واردی را پویایی، حرکت و پیروزی های پی در پی برای جبهه انقلاب، نظام ولایی و راه حسینی عنوان و تصریح کرد: پرشور، کم نظیر و شاخص. حضور ملت ایران در راهپیمایی 23 آبان ماه سال جاری برکت خون پاک این فرزندان انقلابی و مظلومیت آنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مطالبه جدی ملت ایران انتقام خون پاک این جوانان انقلابی است، خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی که چشم طمع به ایران اسلامی دارند، تاکید کرد: شما جوانان ما را با شهید کردن به آرزوی خود می رسانید.

در این دیدار والدین شهید آرمانعلی واردی با بیان فضایل اخلاقی این شهید والامقام، ایمان قوی، احترام به والدین و اقدامات جهادی در عرصه خدمت به هموطنان را از ویژگی های بارز این شهید والامقام برشمردند.

لازم به ذکر است دانش آموز بسیجی شهید آرمان علیوردی در منطقه اکباتان بر اثر حمله شورشیان مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید