دیدار نماینده ویژه رئیس جمهور با خانواده مهسا امینی


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905438

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در دیدار و گفتگو با خانواده مهسا امینی گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه های خانواده امینی به رئیس جمهور ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، معلم عبدالسلام کریمی در دیدار با خانواده مرحوم امینی دیدار و دلجویی از آنان، با تاکید بر ظرفیت بالای قانونی برای پیگیری مطالبات در مراجع ذیربط، بر اساس وظایف محوله و با هدف تقویت وحدت ملی و… انسجام و خنثی کردن توطئه دشمن.

در این دیدار که در منزل امجد امینی پدر مرحومه مهسا امینی برگزار شد. آنها در طرح مطالبات خود بر نظارت و پیگیری رئیس جمهور بر این حادثه تاکید کردند.

در این دیدار خانواده امینی از بی توجهی احتمالی تیم پزشکی و تاخیر در رسیدگی به وضعیت پزشکی وی گلایه و بر پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران احتمالی این حادثه تاکید کردند.

ماموستا کریمی در پایان این دیدار با ابراز همدردی با این حادثه بر پیگیری مطالبات خانواده مرحوم امینی از کانال های مربوطه تاکید کرد: مرحومه مهسا امینی مانند دختر خودم بود و حتما این موضوع را در سال جاری پیگیری خواهم کرد. یک راه خاص و تمام دغدغه ها و مشکلات خانواده امینی، شخصاً با رئیس جمهور تماس خواهم گرفت.

گزارش کامل و جزئیات این دیدار به رئیس جمهور اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید