دیدار پورتو – اتلتیکو موضوع داغ پرتغالی هاست

دیدار پورتو - اتلتیکو موضوع داغ پرتغالی هاست

پورتو امشب در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید می رود. این تیم برای حرکت رو به جلو تنها به یک پیروزی نیاز دارد و در صورت تساوی باید امیدوار بود که لیورپول مقابل میلان پیروز شود.

در حال حاضر لیورپول با 15 امتیاز، پورتو با 5 امتیاز دوم، میلان با 4 امتیاز سوم و اتلتیکو مادرید با 4 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار دارند.

مطبوعات پرتغالی به دیدار سرنوشت ساز پورتو مقابل اتلتیکو مادرید واکنش نشان دادند و پوشش امروز را به بازی سرنوشت ساز این تیم اختصاص دادند. ابولا در شماره امروز با عنوان «مقصد نهایی» روی جلد نوشته شد و از دیدار سخت پورتو و اسپورتینگ نوشت. اسپورتینگ البته صعود کرد و این دیدار برای او یک بازی تشریفاتی مقابل آژاکس است.

این روزنامه پرتغالی می نویسد شاید میلان مقابل لیورپول پیروز شود و در این صورت باید فقط به بازی خودمان مقابل اتلتیکو مادرید توجه کنیم. ابولا نوشت که پورتو مدعی اصلی مرحله بعد است و می تواند مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شود.

با این حال رکورد لیسبون به اسپورتینگ اختصاص دارد که در بازی تشریفاتی خود با بازیکنان جوان بازی خواهد کرد. البته او برای Conceiç .o و تیم پورتو هم می نویسد و اصطلاحات پورتو در بازی مقابل اتلتیکو مادرید را توضیح می دهد.

اوجوگو عنوان سخنرانی Conceiç .o را نیز در جلد اصلی خود قرار داد و نوشت: سرنوشت صعود در دستان ماست و باید بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. این روزنامه البته در مورد غیبت بازیکنانی چون پپه، ژائو ماریو و گروهیک نوشت.

دیدگاهتان را بنویسید