دیدار کارکنان فدراسیون ووشو با رئیس کمیته تربیت بدنی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799471

رئیس و مسئولان فدراسیون ووشو با رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسئولان فدراسیون ووشو امروز (دوشنبه 20 دی ماه) با مجلس شورای اسلامی و دفتر احمد راستینه دیدار کردند.

در این نشست امیر صدیگی رئیس فدراسیون، ناطقی نایب رئیس بانوان، بختیاری سرپرست دبیرکل، ملکی مدیر تیم های ملی، حبیب پور سرپرست داور ووشو و دکتر توحید نیا رئیس مجلس حضور داشتند.

در این نشست گزارشی از فعالیت های فدراسیون ووشو به ویژه در حوزه فرهنگی، مسئولیت اجتماعی و توسعه اجتماعی و همچنین گزارشی از برگزاری اردوهای تیم ملی و برنامه های فدراسیون برای حضور پررنگ در هانگژو 2022 آسیایی ارائه شد. بازی ها.

راستین پس از این دیدار ضمن خیر مقدم و تمجید از اقدامات و برنامه ها ابراز خوشحالی کرد که فدراسیون ووشو با قوت پیگیر مسائل مختلف در این زمینه است.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی نباید کمتر از حوزه قهرمانی باشد، با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در این زمینه، گفت: مجلس از ورزش کشور در همه ابعاد از جمله افزایش اعتبارات در این حوزه در بودجه حمایت می کند. .

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز امیدواری کرد با تلاش و رهبری فدراسیون درخشش بسیار خوبی برای ورزشکاران این رشته در رشته های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید