دیدار گرم استقلالی ها در قطر!

شفر و استراماچونی، دو مربی سابق استقلال در قطر با هم درگیر شدند

تیم های الخور و الغرافه شب گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه به مصاف هم رفتند. این دیدار معمولا برای هواداران ایرانی جذابیتی ندارد اما زمانی که شفر و استراماچونی دو سرمربی سابق استقلال روی نیمکت تیم هستند که در مدت حضورشان در ایران با پیراهن آبی محبوبیت زیادی در بین هواداران داشتند، این دیدار از جذابیت خاصی برخوردار است.

الغرافه تابستان امسال آندره آ استراماسیونی را برای نیمکت خود انتخاب کرد. پلنگی ها که باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، از شیخ دیاباته مهاجم فصل گذشته نیز پذیرایی کردند. از سوی دیگر الخور در هفته های پایانی فصل گذشته وینفرد شفر را به عنوان سرمربی خود منصوب کرد که توانست این تیم را در لیگ قطر حفظ کند.

اما شب گذشته دیداری یک طرفه بین دو سرمربی سابق استقلال برگزار شد که الغرافه با درخشش خیره کننده دیاباته و هت تریک این بازیکن با 5 گل از سد حریف خود گذشت. اگر فرهاد مجیدی را برای مدت کوتاهی به عنوان سرمربی موقت آبی ها در نظر نگیریم، استراماچونی به عنوان جانشین وینفرد شفر به استقلال پیوست و در اواسط فصل حضورش در آبی ها این تیم را به بالای جدول رساند. به مشکلات مالی. این تیم رفت.

این دو مربی شب گذشته به سراغ یکدیگر رفتند و قبل از بازی الغرافه و الخور مدتی با هم صحبت کردند. حالا در شب جدال دو مربی سابق آبی ها، وینفرد شفر با نتیجه ای سنگین مغلوب مردی شد که به عنوان جانشین او روی نیمکت استقلال نشسته بود. الخور با این باخت پر گل به منطقه خطر نزدیک شد و آینده کار وینفرد شفر نیز با این نتایج در خطر است.

دیدگاهتان را بنویسید