ذالنوری رو به رئیسی گفت: انتظار نمی رفت چنین فردی به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی شود

ذالنوری رو به رئیسی گفت: انتظار نمی رفت چنین فردی به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی شود

روز جدید نماینده مردم کوم در مجلس با انتقاد از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش گفت: گزینه ای که برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب می کنید یا باید یک نفر برای آزمون ماسبق باشد یا یک گزینه از طرف خود وزارتخانه. .

محتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: سایت ثبت ملی مسکن در کوم به دلیل کمبود زمین تعطیل است. کمبود زمین در استان های گیلان و مازندران با وجود کوه و جنگل توجیه می شود اما کوم استانی کویری است و کمبود زمین توجیهی ندارد.

نماینده مردم کوم در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا شورای عالی شهرسازی را وادار به تصمیم گیری در مورد پروژه های 180 هکتاری و 560 هکتاری مسکن کند.

وی در سخنانی دیگر خطاب به رستم قاسمی گفت: مونوریل (حمل و نقل مونوریل نوعی حمل و نقل است که شباهت هایی به قطارهای ریلی دارد) به آیینه سامانه کوم تبدیل شده است. این ابوالهول در مقابل مردم است. آن را در اسرع وقت در طول برنامه تنظیم کنید.

ذوالنوری همچنین با انتقاد از افزایش قیمت حامل های انرژی به وزیر نفت هشدار داد: شما قیمت گاز صنعتی را سه برابر کردید و الان فاجعه شده است. مراقب باشید مشکلاتی مانند برق مصرفی در منزل نداشته باشید. قیمت قبوض برق بسیار بالا رفته است. مردم مشکل دارند و چهار برابر شدن قیمت برق مردم را آزار می دهد، به فکر مردم باشید.

وی در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: گزینه ای که برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب می کنید یا باید محک بازخوردی باشد که پس از ارائه آن در مجلس، بهجت و سعادت در بدنه این وزارتخانه ایجاد می شود. و به مجلس خوش آمد می گوید: “یا می تواند گزینه ای از سوی خود وزارتخانه باشد، زیرا معلمان معرفی فردی غیر از بدنه وزارتخانه را توهین و تحقیر می دانند. ما گزینه های بسیار قوی داریم و انتظار نمی رفت شما چنین پیشنهادی را معرفی کنید. فردی به عنوان وزیر آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید