ذخایر طلای فرهاد مجیدی و استقلال را کشف کنید

ذخایر طلای فرهاد مجیدی و استقلال را کشف کنید

سال هاست که هواداران استقلال منتظر حضور علیرضا اکبرپور جدید در این تیم هستند که بتواند به محض ورود به زمین حرکت استقلالی ها را تغییر دهد و به این تیم کمک کند تا نتیجه مسابقه تغییر کند. مینیاتوریست آذربایجانی که همیشه به میدان می رفت یا از ناصر حجازی برای تیمش گل می زد یا پنالتی می زد و همین باعث شد رسانه ها او را لقب مورچه اتمی بدانند.

امیر ارسلان مطهری مهاجم 27 ساله استقلال که در نیم فصل زمستانی لیگ برتر نوزدهم از تیم ذوب آهن به استقلال پیوست، حالا تبدیل به همان بازیکنی شده است که هواداران استقلال در ترکیب آبی پوشان منتظرش بودند.

امیر ارسلان مطهری در نیم فصل زمستانی لیگ برتر نوزدهم در اولین دیدار خود موفق شد دو گل به پرسپولیس بزند تا با شروعی قدرتمند حضور خود را در این تیم ترک کند. او البته اولین گل خود را برای استقلال در دیدار مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند اما درخشش مطهری مقابل پرسپولیس باعث شد این بازیکن خیلی سریعتر از آنچه تصور می کرد پله های محبوبیت را طی کند. فوتبالیستی که در جریان تمرین علیرضا منصوریان در استقلال از نفت تهران به این تیم پیشنهاد داده بود که هر بار موفق به این کار نشد.

مطهری در فصل نوزدهم 5 گل برای استقلال به ثمر رساند و تعداد گل های خود را در لیگ برتر بیستم به عدد 7 رساند. فوتبالیستی که به قاتل پرسپولیس معروف شد و موفق شد یک گل دیگر برای این تیم به ثمر برساند حالا با حضور دو مهاجم خارجی در ترکیب آبی پوشان استقلال نیمکت نشین این تیم در فصل جاری لیگ برتر شده است. .

مطهری در هر 10 بازی هفته های ابتدایی لیگ برتر (به جز استقلال مقابل شهر خودرو مشهد) به میدان رفت اما مقابل فن و ذوب آهن (که هنوز به استقلال اضافه نشده اند) تنها دو موقعیت داشت. استقلال در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. با این حال او در هیچ یک از این دو بازی هرگز موفق به گلزنی نشد، اما زمانی که در دیدار مقابل تراکتورسازی (هفته سوم) در دقیقه چهل و ششم حاضر شد و به جای روزبه چسمی از ابتدای نیمه دوم، موفق به گلزنی شد. گل دقیقه 54 سه امتیاز استقلال. گلی که باعث شد استقلال برای سومین بار پیاپی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر قهرمان شود و با 9 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر باشد. اتفاقی که تعجب بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال را برانگیخت. چرا که خیلی ها با توجه به تغییرات گسترده در ترکیب تیم استقلال فکر می کردند این تیم شروع موفقی در فصل جدید فوتبال حرفه ای ایران نخواهد داشت.

انتظارات برای پایان جایگزینی مورچه اتمی قاتل پرسپولیس در استقلال

مطهری در دیدارهای بعدی استقلال هم به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد اما تاثیر مستقیمی روی خط حمله استقلال داشت تا اینکه فرهاد مجیدی در دقیقه 63 مقابل پیکان جای سبحان کاگانی را گرفت. استقلال در دقایق 31 و 74 قبل از ورود مطهری از سیاوس یزدانی و محمد دانشگر دو گل به ثمر رساند اما امیرارسلان مطهری در دقیقه 85 گل سوم استقلال را به ثمر رساند تا تعداد گل های لیگ برتر افزایش یابد. تفاوت آشکار را افزایش دهید.

به نظر می رسد این بازیکن از آن دسته مهاجمانی است که اگر از ابتدا برای استقلال بازی کند روحیه و انگیزه کمتری برای گلزنی نشان می دهد اما هر بار که از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه می شود موفق شده است. گل های حساس به ثمر برسانید

گیتاریست جوان تیم استقلال در این مدت همیشه پشت سر مهاجمان خارجی استقلال می ماند اما هر بار که به میدان می رفت توانایی خود را در ایجاد موقعیت و حمله به دروازه حریف نشان می داد. این بازیکن در دیدار مقابل سپاهان پس از ورود به زمین تا آستانه باز شدن دروازه حریف مقتدر اصفهانی رفت و به گونه ای به دروازه خود کوبید که می خواست آن را بین پاهای دروازه بان خارجی تیم فوتبال ایران منتقل کند. سپاهان اما با بدشانسی ضربه دروازه بان سپاهان سقوط کرد و مطهری نتوانست خوشحالی بدنام خود را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید