ذوب آهن مقابل ما بود

زمان: 21:06
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777905

مربیان تیم های فوتبال ذوب آهن و نفت پس از بازی خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال ذوب آهن مقابل نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر در یک نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا باید از همه برای دیروز عذرخواهی کنم زیرا نتوانستم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کنم. به دلیل تاخیر پرواز به. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم ، می خواهم به چند نکته اشاره کنم. یکی تبریک سالروز تاسیس باشگاه با ریشه در صنعت نفت است. تسلیت خود را به محرومان و آسیب دیدگان زلزله شهر اندیکا در خوزستان اعلام می کنم.

وی ادامه داد: می دانم که کارکنان در تلاش هستند ، اما انتظار دارم آنها تلاش خود را مضاعف کنند. شرایط آب و هوایی این منطقه بسیار شدید است و مردم از نظر شرایط زندگی در وضعیت مناسبی قرار ندارند. من در مسجد سلیمان آموزش دیدم و می دانم چه چیزی مردم این مناطق را محروم می کند. امیدوارم توجه بیشتری شود. همچنین برای علیرضا منصوریان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر به وضعیت خوب خود بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: در نیمه اول بازی را کاملاً تحت کنترل داشتیم و موقعیت های خوبی را خلق کردیم که در گلزنی آنها ناکام بودیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه مهمان بودیم ، ناخودآگاه کمی عقب رفتیم ، اما به صورت مداوم دفاع کردیم و فرصتی به تیم خوب و با کیفیت صنعت نفت ندادیم.

تارتار افزود: “این جایزه را برای انسجام ، تلاش و کار سخت در طول پیش فصل دریافت کردیم. ما 3 امتیاز ارزشمند در آبادان کسب کردیم.

وی در مورد تفاوت بین نفت آبادان در فصل گذشته و این فصل تصریح کرد: فکر می کنم روغن این فصل با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم در سال گذشته ؛ بهتر بود. سال گذشته تیمی جوان و با انگیزه بود اما تیم فعلی برای شروع فصل بهتر از سال گذشته بود. سال گذشته ، با اضافه شدن اعضای جدید ، تیم پیشرفت کرد و به بالای جدول رسید. برای نفت آرزوی موفقیت می کنم و فکر می کنم صندلی طرفداران واقعا خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم این ویروس شرور هرچه زودتر ریشه کن شود. مسئله واکسن ها باید جدی گرفته شود تا هواداران به ورزشگاه ها بیایند ، زیرا این روزها شور و شوق در ورزشگاه ها وجود ندارد. همچنین از شاگردانم که بسیار خوب کار کردند تشکر می کنم و فکر می کنم ما شایسته این پیروزی بودیم.

خرمگاه: حریف بهتر از ما بود

محمد هورامگا پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا به تیم ذوب آهن تبریک می گویم. ما می دانستیم که تیم آهن از نظر فیزیکی بسیار جلوتر از ما است. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم اما در غیبت 1 + 90 دقیقه به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: ما پیش بینی می کردیم بازیکنان ما به دلیل خستگی اشتباه کنند و تاکید کردیم که اگر اشتباه نکنیم از تیم حریف گل نخواهیم خورد. عملکرد انفرادی چند بازیکن باتجربه در مرحله ای که ما گلزنی کردیم می توانست بهتر باشد. مقصر کادر فنی است که نمی تواند بیشتر از این بازیکنان توجیه کند. وقتی می بازیم ، این بدان معناست که کل تیم شکست خورده است و این شامل کادر پزشکی ، مربیان و بازیکنان است ، زیرا ما یک تیم هستیم. امیدوارم در روزهای باقی مانده شرایط خوبی را برای دیدار بعدی مقابل تراکتورسازی ایجاد کنم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: انتظار داشتیم فقط افراد مسن تر تیم به کوچکترها اطلاع دهند. گل در دقیقه 2 + 90 کودکانه بود. فقط امیدوارم بازیکنان در مسابقات بعدی باهوش باشند تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. من به شاگردانم می گویم خسته نباشید و امیدوارم منصوریان به زودی به مجموعه اضافه شود ، زیرا هدف گیری از راه دور برای هر دو طرف دشوار است. حضور منصوریان به همه انرژی بیشتری می دهد تا شرایط بهتری داشته باشند.

خرمگاه در مورد وضعیت مالی تیم نفت آبادان گفت: من در مورد مسائل فنی صحبت می کنم و به خودم اجازه نمی دهم در مورد مسائل مالی تیم صحبت کنم زیرا در محدوده کار من نیست. ما شرایط خوبی برای بدنسازی و تمرین نداشتیم و شرایط خود را می دانستیم. استراتژی امروز ما این بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و از فرصت ها و اشتباهات استفاده کنیم. ما 2 + 90 را به ثمر رساندیم اما ذوب آهن به اشتباه پیروز شد.

وی در مورد تغییرات تیم نفت گفت: ما فقط باید تلاش کنیم در بازی بعدی چنین اشتباهاتی انجام ندهیم. این اشتباه کادر فنی ما بود که نتوانستیم تیم را به خوبی هدایت کنیم. مرحله بعدی مربوط به بازیکنان قدیمی تیم است که رهبر هستند و ما از آنها انتظار داریم. شکی نداریم که به مسابقه ای بهتر از مسابقه تبدیل خواهیم شد.

ما از نظر جسمی و تاکتیکی عقب هستیم ، اما خود را توجیه نمی کنیم. ما از مردم خوب آبادان شرم داریم و عذرخواهی می کنیم. فوتبال را از دست دادیم و باید دست روی زانو بگذاریم و بلند شویم تا فوتبال مورد نظر آبادان را بازی کنیم.

هورامگا در پاسخ به این س ifال که آیا خط حمله تیم مشکل ساز است یا خیر ، گفت: همه چیز به بحث فیزیکی بازیکنان برمی گردد. شروین بزرگ برای ما بازیکن کلیدی است و وقتی روی نیمکت آمد ناراحت شد و این بدان معناست که ما از نظر فیزیکی بسیار عقب هستیم. تکرار می کنم؛ ما خود را توجیه نمی کنیم ، اما واقعیت ها را می گوییم تا بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید