رئال مادرید به سراغ پدیده برزیل خواهد رفت

به گزارش مارکا، رئال مادرید به زودی پیشنهاد رسمی به پالمیراس برای خرید این مهاجم متولد 2006 خواهد داد. طبق قوانین، آندریچ تا سال 2024 نمی تواند برای باشگاه های اروپایی بازی کند، اما رئال مادرید قصد دارد از همان طرحی که برای وینیسیوس استفاده کرد، استفاده کند: “همین حالا امضا کن، بعدا به مادرید بیا!”

مادرید قصد دارد آندریچ را در هفته های آینده به خدمت بگیرد. سران باشگاه رئال مادرید بر این عقیده هستند که اگر اکنون این استعداد 16 ساله را به خدمت نگیرند، تیم دیگری او را تعقیب خواهد کرد. گفته می شود پاری سن ژرمن پیش از این پیشنهادی 20 میلیون یورویی به پالمیرا داده و مصمم به جذب آندریچ است. البته سران باشگاه برزیلی برای محصول آکادمی خود حداقل 40 میلیون یورو می خواهند.

به گفته منابع مارکا، خانواده آندریچ شرط بندی عجیب و دور از ذهنی روی تیم آینده او گذاشته اند که حداقل در این شرایط خیلی جاه طلبانه به نظر می رسد. ظاهرا خانواده این استعداد برزیلی اعلام کرده اند که آندریک به تیمی که ارلینگ هالند در آن حضور دارد نمی رود! آنها مشکل شخصی با ستاره نروژی ندارند، اما نمی خواهند پسرشان به تیمی برود که باید با ارلینگ هالند (24 در سال 2024) رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید