رئیسی: حضور سرزده در ادارات رضایت عمومی را در پی خواهد داشت

رئیسی: حضور سرزده در ادارات رضایت عمومی را در پی خواهد داشت

روز جدید سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت نظام اداری، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه ها، حضور سرزده در ادارات و ارتباط مستقیم با ارباب رجوع را از جمله راهکارهای تامین سلامت اداری دانست که رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه شورای دولت، حفظ سلامت نظام اداری را یکی از وظایف مهم مدیران دانست و تاکید کرد: مقاومت در برابر مطالبات غلط و نظارت بر رفتار نیروی انسانی. برای حفظ سلامت نظام اداری” برای کارمندان دولت لازم است و باید روحیه مقاومت در برابر ناملایمات و مطالبات ناعادلانه را داشته باشند و اجازه فساد یا تخلف در گروه تحت امر خود را ندهند.

رئیس جمهور به عنوان یکی از راهکارهای تامین سلامت اداری که رضایت عمومی را در پی خواهد داشت، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه ها و حضور سرزده در ادارات و ارتباط مستقیم با ارباب رجوع را تعریف کرده است.

رئیسی توجه به خواسته‌های مردم را یکی از مهم‌ترین شئون حکومت‌داری مردم‌محور دانست و با تاکید بر لزوم حساسیت به رفتارهای نادرست و سوء مدیریت، گفت: همه کسانی که به نام دولت و نظام اسلامی خدمت می‌کنند. ، باید برای جلوگیری از فساد اداری و اخلال در ارائه خدمات به مردم، ارتقای کارایی دستگاه ها و امید، اعتماد و رضایت عمومی اهتمام ورزد.

رئیسی در ابتدای این دیدار با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از زحمات و خدمات خالصانه پرستاران در حفظ جان مردم به ویژه در ایام کرونا قدردانی و بر لزوم رسیدگی به الزامات این عزیزان تاکید کرد. پرستاران، به ویژه الزامات قانونی و معیشتی آنها.

دیدگاهتان را بنویسید