رئیسی در بازدید از یگان ویژه فتحین تهران: شما در مقابل فتنه گران به خوبی درخشیدید/ امروز حفظ و نگهداری سیستم امری ضروری است.

رئیسی در بازدید از یگان ویژه فتحین تهران: شما در مقابل فتنه گران به خوبی درخشیدید/ امروز حفظ و نگهداری سیستم امری ضروری است.

دشمنان تاکنون برای جلوگیری از انقلاب و روحیه بسیجی توطئه های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته اند، اما به فضل الهی و پایداری ملت ایران امروز پیام و امواج انقلاب اسلامی از مرزها خارج شده است. ایران و الگویی برای سایر ملت ها به ویژه ملت های منطقه شده است

سید ابراهیم رئیسی روز گذشته به مناسبت هفته بسیج از قطعه ویژه فتحین تهران بزرگ بازدید کرد.

به گزارش تسنیم، وی در این بازدید در دیدار صمیمانه با بسیجیان واحد فتحین با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیجیان این واحد اظهار داشت: باعث افتخار ما در همه زمینه ها شده اید. در میدان ها و در مقابل اغتشاشگران و امنیت شکنان درخشیدی و خداوند از این پس در همه عرصه ها به تو برکت دهد.

وی در ادامه از اقدامات بسیجیان یگان ویژه فتحین قدردانی کرد و تصریح کرد: با توجه به رسالت و مسئولیت خطیر حفظ امنیت کشور ترجیح دادید در کنار خانواده باشید و از آسایش روز جمعه که همه به آن نیاز دارند دست کشیدید. و در واقع سعادت دیگران را بر سعادت خود ترجیح دادی. این اقدام واقعا ارزشمند و قابل قدردانی است.

رئیس جمهور گفت: امروز حفظ نظام اسلامی یکی از وظایف است و در پرتو یک نظام اسلامی می توان برکات و خیرات بسیاری را منتشر کرد. به همین دلیل تلاش در این راستا از اولویت مضاعف برخوردار است.

رئیسی با بیان اینکه نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مخالفت با نظام سلطه را برافراشته است، تاکید کرد: تاکنون دشمنان برای جلوگیری از انقلاب و روحیه بسیجی قیام های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته اند، اما به فضل الهی و پایداری ملت ایران امروز پیام و امواج انقلاب اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته و الگویی برای سایر ملت ها به ویژه ملت های منطقه شده است.

وی ادامه داد: ملت یمن هفت سال است که تحت شدیدترین محاصره ها بوده اما در مقابل ائتلاف سعودی با قدرت ایستاده است. ملت مظلوم فلسطین که برای مقابله با ارتش صهیونیستی از سنگ استفاده می کرد، امروز به موشک های مدرن دست یافت. اینها نمونه هایی از صدور انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی به سایر ملت های منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید