رئیسی: عده ای می خواهند چهره رژیم پهلوی را خدشه دار کنند / آنچه رژیم پهلوی به این کشور آورد فقط یک کودتا برای تشکیل و یک کودتا برای بقا بود که خلاف قانون اساسی بود.

رئیسی: عده ای می خواهند چهره رژیم پهلوی را خدشه دار کنند / آنچه رژیم پهلوی به این کشور آورد فقط یک کودتا برای تشکیل و یک کودتا برای بقا بود که خلاف قانون اساسی بود.

رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی گفت: حکومت ظالم پهلوی فقط کشور را به دست نیروهای مسلط عقب مانده و تحقیر کرد و آنچه به این کشور آوردند کودتا برای تشکیل و کودتا برای بقا بود که خلاف قانون اساسی و خواست ملت بود. . جنایت و خیانت کردند و نسبت به کشور و دارایی های آن بی تفاوت بودند و فقط می خواستند کاری کنند که آمریکا و نظام حاکم را خشنود کند.

سید ابراهیم رئیسی در پایان راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی با تبریک یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: این روز تحقق معجزه قرن و روز قیامت است. برآورده شدن آرزوی مجاهدان راه خدا و علما و صلح و شهدا. کسانی که در طول تاریخ به دنبال تشکیلات نظامی مبتنی بر مذهب بوده اند. این روز پایان استبداد و وابستگی و آغاز استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است.

22 بهمن روز پایان سلطه بر ایران است

وی افزود: این روز تحقق خواست ملت بزرگ ایران و تحقق بصیرت افزایی امام راحل است. این روز پایان حکومت بر ایران عزیز است. امروز مظهر وحدت ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.

رئیسی با بیان اینکه امروز در صدها شهر و هزاران روستا مردم در میدان حاضر شدند، ادامه داد: در این روز مردم با امام، رهبری، شهدا و آرمان های والای انقلاب اسلامی و این عهد و پیمان بستند. خیلی بلندتر از صداهاست در دین ما رای دهندگان فقط رای نمی دهند بلکه به آن رای و نظر پایبند هستند.

در بهمن 1401 باز هم دشمنان انقلاب شکست خوردند

رئیس جمهور تاکید کرد: ما امروز فقط برای بزرگداشت 22 بهمن 57 گرد هم نیامدیم، این حرکت عظیم همیشه قابل تجلیل است، اما امروز آمده ایم که بگوییم 22 بهمن 1401 دوباره با حضور مردم و شکست دشمنان رقم خورد. از انقلاب این اطلاعیه اعلامیه ۲۲ بهمن دیگر در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی یادآور شد: ما در این یک سال شاهد آشوب‌ها و دسیسه‌های دشمن بودیم، اما مردان و زنان تاریخ ساز ما دشمن را شناختند و دست شیطانی او را دیدند و به خوبی در صحنه آمدند و خوش درخشیدند، به گونه‌ای که کردند. در تاریخ انقلاب ملت سرافراز اسلامی بار دیگر دشمن را ناکام گذاشت.

رئیسی افزود: حکومت ظالم پهلوی تنها کشور را عقب مانده و تحقیر شده توسط قدرت های سلطه گر رها کرد و تنها چیزی که به این کشور آوردند کودتا برای تشکیل و کودتا برای بقا بود که خلاف قانون اساسی و خواست ملت بود. جنایت و خیانت کردند و نسبت به کشور و دارایی های آن بی تفاوت بودند و فقط می خواستند کاری کنند که آمریکا و نظام حاکم را خشنود کند.

رئیس جمهور ادامه داد: عده ای به دنبال خدشه دار کردن چهره رژیم پهلوی هستند اما دستور رهبری انقلاب در حوزه تبیین باید زشتی این رژیم را به ملت ایران نشان دهد که انقلاب شکوهمند اسلامی پایان است. این ذلت و سرآغاز عزت مردم ما.

وی با تاکید بر اینکه ما می توانیم به فرهنگ خود تکیه کنیم، گفت: آثار این ایمان برکات بسیاری را به همراه داشته است و این عامل خشم دشمن است. آثار زیادی توسط جوانان ما ساخته شده و در عرصه های مختلف علم و فناوری، اقتصاد، بهداشت و پزشکی ایران به شهرت رسیده است.

رئیسی ادامه داد: امروز در بسیاری از زمینه ها در منطقه اول هستیم و در بسیاری از زمینه ها رتبه اول تا ششم جهان را داریم. امروز ملت بزرگ ما قله های زیادی را فتح کرده است و دشمن نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

حذف گروهک منافقین از لیست گروه های تروریستی مایه ننگ آمریکاست

رئیس جمهور با اشاره به جنایات منافقین در ایران گفت: جای تعجب است که کنگره آمریکا این جریان را که همه دنیا آن را تروریستی تشخیص داده از لیست گروه های تروریستی خارج می کند. این ننگ آمریکاست. دشمنان به دنبال تهدید و فشار حداکثری هستند، اما مقاومت ملت در این عرصه نیز ناکام است.

وی افزود: وقتی دیدند ملت بزرگ ایران پروژه تحریمی خود را خنثی کردند و ما در علم و فناوری و تولید کوتاه نیامدیم و در تولید و صادرات نفت کوتاهی نکردیم و به همین منوال ادامه دادیم. – فرآورده های نفتی و ما در تراز تجاری موفق بودیم. و برخلاف تحریم ها و تهدیدها از رشد اقتصادی و مشارکت اجتماعی بهره مند هستیم و کار دانش بنیان در همه زمینه ها در حال انجام است. ترکیبی را شروع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید