رئیسی: قیام های زیادی برای نابودی انقلاب اسلامی انجام شد، اما این انقلاب ماندگار است/ این انقلاب را خدا آفرید و او ولی آن است/ دشمن به دنبال تحقق نیافتن آرمان های امام است/ ما معتقدیم آینده بسیار روشن خواهد بود. .

رئیسی: قیام های زیادی برای نابودی انقلاب اسلامی انجام شد، اما این انقلاب ماندگار است/ این انقلاب را خدا آفرید و او ولی آن است/ دشمن به دنبال تحقق نیافتن آرمان های امام است/ ما معتقدیم آینده بسیار روشن خواهد بود. .

رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه پاسداری از جوانان امروز شناخت شخصیت امام است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت انقلاب و امام و ابعاد شخصیتی ایشان هستیم.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در آستانه دهه مبارک فجر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند. .

رئیس جمهور در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با همه دسیسه ها، نقشه ها و دشمنی های دشمن، امروز پابرجاست و جلوه های بیشتری در جهان دارد. قیام های زیادی برای نابودی انقلاب و این میراث گرانبهای امام صورت گرفت، اما این انقلاب به دلیل اخلاص امام، صداقت پیام و سخنان انقلاب اسلامی و وفاداری امام، ماندگار و پویا است. مردم به انقلاب

وی افزود: خداوند این انقلاب و تحول عظیم را آفرید و حافظ آن نیز هست. امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که این انقلاب و شخصیت امام را به خوبی بشناسیم. همه فرهیختگان بدانند که راه پاسداری از جوانان امروز ما که سیره امام و دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، شناخت شخصیت امام و ابعاد انقلاب اسلامی است. این کار باید خیلی هنرمندانه و به زبان امروزی انجام شود.

رئیسی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به شناخت سیره و سیره امام به جامعه به ویژه جوانان نیازمندیم. حضور رهبر معظم انقلاب همه ساله در ایام دهه فجر و رحلت حضرت امام خمینی (ره) در حرم ایشان برای این است که بدانیم امروز باید به شخص و راه امام توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آرمان های امام مبتنی بر اخلاق و معنویت است، تصریح کرد: آرمان های امام باید محقق شود و برای تحقق آن تلاش شود. دشمنان به دنبال تحقق نیافتن آرمان های امام (ره) هستند و نمی خواهند تمدنی به نام اسلام شکل بگیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز آرزوی مردم اجرای عدالت است، گفت: توجه به مردم وظیفه دولت و همه دست اندرکاران است. تمام تلاش دولتمردان باید در جهت تحقق آرمان های اما رحل باشد. همه بخش های کشور باید امیدوار باشند و ما معتقدیم که آینده بسیار روشن خواهد بود.

رئیسی افزود: هرکس با قلم، عمل و عمل خود به مردم امید بدهد بداند که در مسیر تدبیر رهبر معظم انقلاب و نظام رفته است چرا که راهبرد نظام جمهوری اسلامی این است. راهبرد امید آفرینی است و راهبرد دشمن ایجاد ناامیدی است.

وی با تاکید بر اینکه لزوما باید از روح پاک امام (ره) و ارواح مطهر شهدا کمک بگیریم و با تلاش، مجاهدت و کار شبانه روزی در مردم ایجاد امید کنیم، گفت: ایجاد امید در مردم. برای اهل بیان، اهل کلمه و اهل قلم با جهاد و برای دولتمردان با عمل خود تبیین و بیان می کنند تا انشاءالله روز به روز امید را در دل مردم زنده کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید