رئیسی: ما اصلاً نمی خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم

رئیسی: ما اصلاً نمی خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم

روز جدید رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، گفت: در حال بررسی طرح هایی برای توزیع عادلانه بنزین هستیم که در حال حاضر به صورت آزمایشی و محدود در حال آزمایش است.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از زحمات دولت ها، شوراها و مدیران سابق تشکر کرد و گفت: با کارکنان دولت مشکل داشتیم اما در این مدت حقوق دوره بدون استقراض از بانک مرکزی پرداخت شد.

رئیس جمهور با تشریح تلاش های دولت در ماه های نخست به قدرت رسیدن، افزود: با واکسیناسیون گسترده، تعداد مرگ و میرها دو برابر شده، کالاهای اساسی به اندازه کافی ذخیره شده و فروش نفت افزایش یافته است.

رئیسی ایجاد سامانه بازرگام را اقدامی موثر و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: بحمدالله در بازار کالا کمبودی نداریم و برنامه ریزی های خوبی برای کنترل قیمت ها انجام شده است.

رئیس جمهور یکی از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم را تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور اعلام کرد و تصریح کرد: تنها بخشی از دولت که حق حفاری دارد وزارت راه و شهرسازی است که حفاری دارد. باید طرح ملی مسکن اجرا شود.

رئیسی گفت: به هیچ وجه نمی خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم، اما در حال بررسی طرح هایی برای توجیه اختصاص سهمیه بنزین هستیم که در حال حاضر به صورت آزمایشی و محدود در حال آزمایش است تا اثرات مثبت و منفی داشته باشد. دقیقا در میدان

دیدگاهتان را بنویسید