رئیسی: مردم ایران فریب شعار «آزادی» را نمی خورند.

رئیسی: مردم ایران فریب شعار «آزادی» را نمی خورند.

رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه مردم ایران در قیام های اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، ادامه داد: مردم ایران با حضرت فاطمه (س) ارتباط نزدیک دارند و فریب شعار آزادیخواهی دشمنان را نمی خورند. از دست نمی رود وی گفت: دشمنان می خواهند در جامعه انحراف ایجاد کنند و دانش آموزان را از تحصیل دور کنند و تولید و تولیدکنندگان را مختل کنند. باید شعارهای دشمن را بشناسیم و دوست و دشمن را بشناسیم.

رئیس جمهور در تشریح برخی فضائل حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: شناخت مکتب حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) برای زنان لازمه راه رسیدن به تعالی است.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به مردم رباط کریم تسلیت گفت و به مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اشاره کرد که پایتخت است. شهر

به گزارش تسنیم، وی با تبیین برخی فضائل حضرت زهرا (سلام الله علیها) افزود: شناخت مکتب حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) برای زنان لازم و ضروری است تا راه درست تعالی را بیابند.

رئیسی با بیان اینکه مردم باید دسیسه های دشمنان را بدانند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند در جامعه انحراف ایجاد کنند و دانشجویان را از تحصیل منحرف کنند و تولید و تولیدکنندگان را مختل کنند. باید شعارهای دشمن را بشناسیم و دوست و دشمن را بشناسیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، ادامه داد: مردم ایران با حضرت فاطمه (س) ارتباط نزدیک دارند و فریب شعار آزادیخواهی دشمنان را نمی خورند. آنها تسلیم نمی شوند.

وی خطاب به شمنان گفت: شما جان آرتین را گرفتید، جان مردم افغانستان و کشورهای منطقه را گرفتید. با شعار زندگی مردم برخی کشورهای منطقه را سردرگم کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید