رئیس: به شدت از افزایش قیمت ها جلوگیری کنید

رئیس: به شدت از افزایش قیمت ها جلوگیری کنید

روز جدید : رئیس جمهور از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و کارشناسان مرتبط با حوزه کاری خود حتی مخالفان سلیقه دولت ارتباط مستمر داشته باشند و هیچ یک از دستگاه های دولتی نتوانسته با جامعه نخبگان ارتباط برقرار کند. ، مربوط به مدیریت آنها است. خیر

آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به رهبر معظم انقلاب با تجلیل از منش و شعار دولت سیزدهم در اجلاس مردم کوم در 20 دی ماه، اظهار داشت: همه کارمندان دولت باید تلاش کنند تا ادامه یابد. این تابع و Finish well and exalt.

رئیس جمهور از اعضای دولت خواست علاوه بر جلساتی که با رؤسا و کارکنان بخش های خود برگزار می کنند، با ارباب رجوع و افراد مرتبط با دستگاه ها ارتباط و دیدار داشته باشند.

رئیسی از همه مسئولان کشوری خواست تا افراد را به عنوان ناظر مورد اعتماد بشناسند و گفت: در صورت دریافت گزارش از مردم فراموش نکنید که آن را به دقت بررسی کنید و در صورت صحت آن اقدام کنید.

رئیس جمهور همچنین از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران حوزه خود، حتی کسانی که مخالف سلایق دولت هستند، در تماس باشند و گفت: هیچ یک از دستگاه های دولتی نباید با جامعه نخبگان ارتباط داشته باشند. از حوزه حکمرانی خود غفلت کرده و باید جلسات و گفتگوهای منظمی را با کارشناسان حوزه خود برگزار کنند.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تدوین و اجرای نظام پرداخت عادلانه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: به عنوان دولت سیزدهم با توجه به شعارها و رویکردهای این دولت باید نظام قضایی را عادلانه کنیم. آنچه امروز انجام می شود غلبه چانه زنی در نظام دستمزدی است که باید در یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

رئیسی گفت: تشکیل کارگروهی برای تدوین قانون جدید، یکپارچه و عادلانه پرداخت دستمزد در مدت زمان کوتاه ضروری است و این قانون پس از تصویب در مجلس، تمامی قوانین و مقررات موجود را ملغی می کند. پرداخت دستمزد.حقوق و مزایا در ارگان های مختلف اعلام کنیم.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان ذیربط با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید اجازه افزایش قیمت کالاها را داد، گفت: دستگاه های مختلف باید تمامی امکانات اعم از نیرو و اختیارات مورد نیاز خود را اعلام کنند و در مقابل قاطعانه از افزایش قیمت جلوگیری کنند. هر گونه افزایش قیمت.

رئیسی تاکید کرد: متأسفانه برخی از جریان ها به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند و دستگاه های اجرایی و کشوری باید با گزارش و ارائه اخبار از آنچه انجام شده است، تلاش کنند تا مردم را به آینده کشور امیدوار کنند. باید انجام شود.»

دیدگاهتان را بنویسید