رئیس جمهور باید برای مربیگری تیم ملی بیاید

ساعت: 08:20
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784643

سرمربی، مدافع و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال سوریه به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علار صیادمنس، لژیونر جوان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط کمپ هیوز گفت: دیدار مقابل لبنان بازی بسیار سختی بود. شرایط زمین و ورزشگاه بد بود اما این دلیل برنده نشدن ما نبود. ما قبلاً برای پیروزی به زمین آمده ایم و تا آخر به آن ایمان داشتیم. بازی کمی پیچیده بود اما در نهایت توانستیم حریف را شکست دهیم و برای مسابقه بعدی آماده شویم. آنها در بازی خودشان را روی زمین انداختند اما ما فکر می کردیم برنده می شویم. پیروزی در این مسابقه مهمترین چیزی بود که به آن دست یافتیم.

این شکارچی گفت: امروز تمرین بسیار خوبی داشتیم و ذهنیت ما برای بازی مقابل سوریه آماده است. شرایط خیلی بهتر از لبنان است، اما عالی نیست. در لبنان، زمین بازی و تمرین بسیار ضعیف بود. اصلا به اندازه آسیا نبود اما اینجا بهتر است. تمام تمرکز ما برنده شدن در این بازی است تا 90 درصد از راه صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جو حاکم بر تیم ملی گفت: جو تیم بسیار خوب است و بازیکنان با قدرت تمرین کردند تا بتوانیم در دیدار فردا قدمی محکم برداریم. فردا برای پیروزی در این مسابقه تلاش می کنیم. صعود به جام جهانی حق ماست و باید به آن برسیم و به آن ایمان داشته باشیم. این دور نیست.

همچنین در ادامه برنامه فوتبال برتر محمد حسین کنعانی زادگان گفت: مسابقات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و هر مسابقه ای مانند فینال است. امیدوارم بازی فردا مقابل سوریه را با قدرت ببریم. در بازی با لبنان زمین تمرین خوبی نداشتیم. روز اول مچ پایم پیچ خورد و زمین بازی شرایط خوبی نداشت اما همه تصمیم گرفتیم موفق شویم. می دانستیم که دعای 80 میلیون نفر پشت سرمان است و خدا را شکر در دقایق پایانی موفق به پیروزی شدیم.

وی گفت: هوا خیلی بد بود. ما یک گل عقب بودیم و مهم نبود چه اتفاقی افتاد و خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. کم کم بازی حالت تدافعی پیدا کرد و تیم حریف زمان زیادی برد. حتی در پایان بازی هم پزشکان لبنانی وقت تلف کردند اما در نهایت توانستیم ایرانی ها را خوشحال کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال در مورد گل عجیب لبنان گفت: هافبک راست آنها در مرکز قرار گرفت و فکر می کنم توپ یک متر بیرون آمد و همه تعجب کردیم. همه مدافعان باید به اندازه مهاجمان بدبین باشند. من با مدافعان بزرگ بازی کردم. از سیدجلال حسینی گرفته تا شجاع خلیل زاده و دیگر مدافعانی که از آنها یاد گرفتم. به خصوص در دو سه سالی که با پرسپولیس قهرمان لیگ شدیم، عملکرد بسیار خوبی در دفاع داشتیم و مربیان خوبی در کنار ما بودند.

کنعانی زادگان گفت: البته دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیارانش به خوبی تیم های حریف را آنالیز می کنند و با آمادگی بسیار خوب باعث پیشرفت ما می شوند. با برگزاری مسابقات خود را یکی از بهترین خطوط دفاعی تیم های آسیایی می دانیم. ما یک خانواده هستیم و مردم پشت ما هستند.

مدافع یوزپلنگ سفید در اردوی ملی پوشان گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. دست (شهاب الدین) عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال خیلی خالی است. من از سازمان های مختلف و هر کسی که بتواند به این تیم کمک کند، می خواهم. از صمیم قلب می گویم که حتی دوست دارم رئیس جمهور به تیم ملی بیاید و با ما تمرین کند و به ما قوت قلب بدهد که در این فوتبال به مردم کمک کنیم، زیرا آنها با فوتبال زنده هستند.

کنعانی ها در پایان خاطرنشان کردند: مشکلات زیادی وجود دارد، اما نمی خواهم به آنها اشاره کنم. با صعود ما به جام جهانی، دل مردم شاد خواهد شد. امروز ما به زمین رفتیم و این زمین واقعا بد است، اما این بهانه ای برای جلوگیری از پیروزی ما نیست. امیدوارم بتوانیم با این برد صعود خود را مشخص کنیم.

و در نهایت ماریو تات. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار مقابل سوریه سرمربی تیم بیمار بود و من در زمین بودم و اکنون به دلیل محرومیت در زمین هستم. همه شرایط لبنان برای ما خوب نبود و تنها نکته مثبت نگرش تیم ملی بود. از همان دقیقه اول می دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است اما بازیکنان خیلی تلاش کردند و در لحظات سخت عالی بودند. البته اهمیت بازی کار را سخت کرد و به همین دلیل به بازیکنان افتخار می کنیم.

تات گفت: مطمئن بودیم بهتر از لبنان هستیم، اما گاهی اوقات حساسیت مسابقه بازی را مقید می کند. گاهی اوقات تیم باید صبور باشد و این به ما شادی شیرین تری داد. نمی خواهم آن را سه امتیاز مهم بدانم، اما بازی فردا نکات حیاتی دارد.

سرمربی تیم ملی در خصوص برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی گفت: همه کسانی که بازی را تماشا کردند متوجه شدند که شرایط بر علیه ما بود. اولین سوال در مورد بازیکنان لبنان بود که وقفه های زیادی در بازی داشتند که خارج از اصول صداقت بود و این فشار به تک تک اعضای تیم وارد می شد. اهمیت این سه نقطه علاوه بر این به دلیل است و من می توانم هر یک از ما را آتشفشانی از هیجان توصیف کنم که می تواند فوران کند.

تات اذعان داشت: خوشحالی سرمربی بعد از گل اول شاید بیشتر از حد معمول بود اما او بعد از بازی با روحیه ورزشی خود اظهار نظر کرد و عذرخواهی کرد. او قصد توهین به نیمکت لبنان را نداشت و صرفاً بیانگر هیجان بود. اسکوچیچ در طول دوران مربیگری خود هرگز اخراج نشده است.

وی در خصوص دیدار مقابل سوریه نیز گفت: انتظار بازی بسیار سختی را داریم اما باید بدانیم که تیم ما با چهار برد و یک تساوی اعتماد به نفس بسیار خوبی دارد. سوریه همیشه حریف سختی برای ما بوده و سازمان دفاعی خوبی دارد. اگر بازیکنان ما شور و اشتیاق خود را وارد بازی کنند که مطمئنیم این کار را خواهند کرد، مطمئن هستم که تفاوت کیفیت دو تیم مشهود خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر بازی با سوریه هستیم زیرا می دانیم که این سه امتیاز ممکن کار ما را برای صعود به جام جهانی کامل می کند. مطمئنم فردا به یاری خدا و به ترتیب نشان می دهند که کدام تیم بهتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید