رئیس جمهور بر رتبه بندی معلمان نظارت دارد

ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782751

معاون اول رئیس جمهور گفت: رتبه بندی معلمان یکی از وعده های رئیس جمهور بود و اکنون رئیس جمهور این موضوع را زیر نظر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر معاون اول رئیس جمهور امشب در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از اهداف اصلی دولت است، گفت: ما چیزی بالاتر از آموزش و پرورش نداریم و پیمودن این مسیر شادی از این و زندگی پس از مرگ «اولین باری که برای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیش رهبر معظم انقلاب آمدم، ایشان نصیحت کردند و اولین توصیه ایشان این بود که چقدر خوب است که هزار مدرسه بسازید.خمینی.

وی ادامه داد: در ایام ولیعهد به جز 26 کشور، هیچ کشوری مدارس خود را تعطیل نکرد. مشاغل تعطیل شد، اما مدارس تعطیل نشدند، زیرا موضوع آموزش بسیار مهم بود. امیدواریم در حالی که ویروس رو به کاهش است، مدارس را به حالت عادی بازگردانیم.

محبر با اشاره به بحث رتبه بندی معلمان در دولت و مجلس گفت: رتبه بندی معلمان یکی از وعده های انتخابات ریاست جمهوری بود و در حال حاضر رئیس جمهور به دقت این موضوع را رصد می کند و امیدوارم رتبه بندی معلمان انجام شود. خوب شکل گرفته است.”

معاون اول رئیس جمهور با توصیه به راه اندازی نهضت مهارت آموزی در مدارس گفت: مشکل ما این است که دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی باید به مهارت آموزی خود ادامه دهند. خوب است که جریان مدرسه سازی را بر آموزش مهارت ها متمرکز کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما جز با دولت و امکانات مردم نمی توانیم کشور را اداره کنیم. شما خیریه های مدرسه سازی مستندی در این باره ساختید. خیرین سلامت این مسیر را طی کرده اند و چه خوب است که خیرین اشتغال در کشور شکل می گیرد تا افراد با نیت خیر بیایند و بحث اشتغال را شروع کنند. معیشت یکی از اولویت ها و غم دولت است. من معتقدم کشور فرصت های استثنایی دارد و ما 10 برابر فرصت ها و راه حل های مشکلات را داریم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به منابع طبیعی کشور از جمله دریا، معادن، نفت، گاز و کشاورزی در استان های پر بارش گفت: تسهیلات قانونی خوب نیز در مجلس تصویب شده است. ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت با مشارکت مردم عمل کردند و از خلاقیت آنها استفاده کردند.

مخبر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بحث خیرین اشتغال آغاز شود. دولت در کنار خیرین است و هر کاری که دولت انجام داده است. قطعا خیرین می سازد و حمایت می کند. شما خیرین باید به ما بگویید که چه کمکی نیاز دارید، زیرا ما در کنار شما نیستیم. وقتی در چنین مجالسی شرکت می کنم، تازه متوجه می شوم که در اتاق های بسته و نشیمن چه چیزی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید