رئیس جمهور دقایقی پیش وارد بیرجند شد


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917958

رئیس جمهور در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت وارد بیرجند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت وارد بیرجند شد.


رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، نمایندگان مردم در شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان دیدار کرد.

15 نفر از اعضای هیئت دولت رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می کنند و به عنوان نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور در شهرستان های استانی فعالیت می کنند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاونت توسعه روستایی و مستضعفان ریاست جمهوری، وزیران کشور، صنایع، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه، اقتصاد و دارایی، نفت و انرژی در این سفر 2 روزه حضور دارند.

دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند از برنامه های روز اول این سفر است و قرار است چند پروژه بزرگ اقتصادی و عمرانی در این استان با حضور آقای رئیسی افتتاح شود.

رئیس‌جمهور در شهرستان‌های کاینات و نخبندان نیز حضور خواهد داشت و ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان و بررسی روند اجرایی مصوبات سفر قبلی، در این 2 روز در جلسات مختلف شرکت خواهد کرد.

پس از مصوبات اولین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی که در 19 شهریور سال گذشته انجام شد، محرومیت زدایی و جذب سرمایه گذاری به عنوان محورهای دور دوم سفر آقای رئیسی اعلام شد. و به همین منظور نشست های تخصصی برگزار خواهد شد.

همچنین روز گذشته تعدادی از معاونین وزیر و مدیران کل اعزامی مرکز به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در ۲۸ دستگاه اجرایی استان حضور یافتند و با برپایی میزهای ارتباط مردمی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم درخواست ها، پیشنهادات، مشکلات را دریافت کردند. و نامه های مردم آنها انجام دادند

سمانه صمد (111) نیز از روز گذشته چهارشنبه (3 آذر) آماده دریافت درخواست های مردم در سراسر استان خراسان جنوبی است و مردم می توانند تا روز جمعه مشکلات و مطالبات خود را از طریق این شماره تماس با مسئولان دولتی در میان بگذارند.

بر اساس آخرین اعلام مسئولان استان رهاورد، برای نخستین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی 106 مصوبه وجود داشت که بیشتر آنها در حوزه عمرانی و زیرساختی بوده و 11 میلیارد و 725 میلیون تومان اعتبار در قالب مصوبات اعطا شده است. سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی

خراسان جنوبی ۱۱ شهر به مرکزیت بیرجند دارد.

دیدگاهتان را بنویسید