رئیس سازمان سنجش: در محل های کنکور ردیاب نصب می شود. هر نوع دستگاه الکترونیکی مانند تلفن همراه و ساعت هوشمند مشخص می شود

رئیس سازمان سنجش: در محل های کنکور ردیاب نصب می شود.  هر نوع دستگاه الکترونیکی مانند تلفن همراه و ساعت هوشمند مشخص می شود

روز جدید عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، حضور تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی در آزمون سراسری را تخلف دانست و داوطلب را رد صلاحیت کرد. نوع وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه و ساعت هوشمند شناسایی شده است.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: در محل های آزمایشی ردیاب نصب شده و تمامی وسایل الکترونیکی مانند موبایل و ساعت هوشمند شناسایی می شود.

عبدالرسول پورعباس صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از روند برگزاری آزمون سراسری دانشگاه هرزمی کرج، گفت: آزمون ورودی هنر دیروز برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی در جلسه آزمون سراسری تخلف بوده و منجر به محرومیت داوطلب می شود، گفت: ساعت هوشمند شناسایی شد.

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به شرکت یک میلیون و 480 هزار نفر در آزمون سراسری امسال گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه امروز حدود 558 هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت می کنند، گفت: از این تعداد 148 هزار نفر در رشته های ریاضی و فیزیک و 412 هزار نفر در رشته علوم انسانی با هم رقابت می کنند.

پوراباس با بیان اینکه فردا 574 هزار داوطلب در رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند، گفت: شنبه شلوغ ترین روز کنکور امسال است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از گروه های فروش جعلی سوالات کنکور توسط پلیس فتا دستگیر شده اند و این جای تشکر از زحمات پلیس است.

دیدگاهتان را بنویسید