رئیس قوه قضائیه نماز ظهر و عصر امروز را در بین مردم جنوب تهران اقامه کرد.


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822029

خجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اعجایی پس از بازدید 4 ساعت و 30 دقیقه‌ای از بارگاه و بارگاه، برای اقامه نماز نهار و عصر در مسجد رضوی در جنوب تهران (منطقه راه آهن) حاضر شد. ).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجی امروز پنجشنبه 26 فروردین ماه مصادف با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان پس از بازدید 4 ساعت و 30 دقیقه ای در بارگاه و بارگاه اسلام شهر، نماز نهار و عصر را در مسجد تجران رضوی (محله راه آهن) و پس از ادای فریضه نماز با جمعی از روزه داران و نمازگزاران به صورت حضوری گفتگو کرد.

زیارت مساجد برای نماز یکی از روش ها و رویکردهای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی برای ارتباط مستقیم با متن مردم است که امیرالمومنین(ع) واقع در منطقه تازه ایجاد شده تهران حضور داشتند.

یکی از رویکردهای محسوس تحول آفرین در قوه قضائیه طی 9 ماه گذشته از حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی در راس قوه قضاییه، گسترش و ارتباط مستقیم قوه قضاییه به ویژه خود قاضی با مردم بوده است. ; از مراکز و قوه قضائیه تا دفتر ریاست جمهوری، همه به محل ملاقات حضوری عالی ترین مقام قضایی کشور با مردم تبدیل شده اند. علاوه بر این، مساجد هم اکنون پایگاهی برای دیدارهای صمیمانه و شخصی بین رهبران قوه قضائیه و مردم است.

23 اسفندماه سال گذشته رئیس قوه قضائیه به کلیه کارکنان دستگاه قضایی سراسر کشور دستور بازدید از مساجد و دیدار مستقیم با مردم برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی بویژه در ماه مبارک رمضان را صادر کرد و تاکید کرد: حضور قوه قضائیه اقتدار کارکنان در مساجد و دیدار مستقیم با مردم و شنیدن مشکلات آنان و پیگیری مطالب مطرح شده باید به یک رویه تبدیل شود و بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه یابد.

«توسعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات» و «ترویج و آموزش مسائل پیشگیری از وقوع جرم» دو مقوله بر اساس وظایف قوه قضائیه است که به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اعجایی پایه و اساس قوه قضائیه است. از مسجد برای برتری جامعه استفاده می شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید