رئیس مجلس شورای اسلامی به اسماعیل هنیه تسلیت گفت



رئیس شورای اسلامی درگذشت فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تعدادی از اعضای خانواده وی را تسلیت گفت.

رئیس شورای اسلامی درگذشت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج


“به نام خدا

در میان مؤمنان، نیکوکارانی هستند که خود را به خدا مقید نکردند، پس از آنان کسانی هستند که او را دوست دارند و از آنها منتظرانند و آنچه را تغییر می دهند تغییر است.

برادر گرامی جناب اسماعیل هنیه

سلام؛

خبر شهادت سه تن از فرزندان شهید رشید و تعدادی از اعضای خانواده وی پس از کشتار هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی در اردوگاه الشاطی موجب تأثر و تأثر عمیق من شد.

این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و ظالم این رژیم کودک کش برای جهانیان آشکار شد. رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات ننگین خود علیه ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت شنیع و هولناک، بار دیگر سبعیت و بزدلی خود را آشکار کرد و ثابت کرد که کمترینی به اصول و قواعد بشردوستانه و قوانین بین المللی پایبند نیست.

همانطور که با ملت مبارز و مستضعف ابراز همدردی می کنم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و همه شهدای جبهه مقاومت برای بازماندگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت دارم. »


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.