رادیو ورزش افطاری ماه مبارک رمضان را با نمایش «راه نزدیک است» همراهی می کند.


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822962

میهمان شنوندگان در لحظات افطار گروه تولید و پخش رادیو ورزش با ویژه برنامه راه نزدیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ویژه برنامه «راه نزدیک است» کاری از گروه تولید و پخش رادیو ورزش است که در ایام افطار از ساعت 19 تا 21 پخش می شود.

مهدی حسن زاده مدیر گروه تولید و عرضه رادیو ورزش با اشاره به رویکرد این برنامه گفت: بررسی پیوند معنویت با ورزش، ایجاد فضای امیدبخش و معنوی در بین ورزشکاران در ماه مبارک رمضان از رویکردهای اصلی این برنامه است.

وی با تاکید بر بخش های مختلف این برنامه افزود: آشنایی با فرهنگ کشتی، گزارش پیشکسوتان دو و میدانی، خواندن داستان های کوتاه معنوی، ارائه خیرین ورزشی، کارشناسی مذهبی فرهنگ و آداب و رسوم ماه مبارک رمضان، کارشناسی تغذیه و توصیه هایی برای مصرف صحیح غذا در افطار و سحر ماه یکی از قسمت های مختلف این برنامه است.

حسن زاده همچنین ادامه داد: گزارش مراسم افطاری ورزشکاران، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، آداب افطاری ساده، ورزش های مناسب در این ماه و خاطرات عظمت ماه مبارک رمضان از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

وی درباره پیام های این برنامه برای حضار بیان کرد: اشتراک حس معنوی، تقویت روحیه بندگی در جامعه، ایجاد و تقویت حس تعلق به مرام پهلوانی و پیروی از آداب معنوی ماه مبارک رمضان از جمله پیام های این برنامه است. .

«راه نزدیک است» به تهیه کنندگی سحر مستدام و صدف سبحانی، گویندگی مریم فخار، شهریار شهریاری، اختر زرگچیان و محمد درخشانده تولید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید