رازهای مجلل ترین عروسی امروز جهان

رازهای مجلل ترین عروسی امروز جهان

روز جدید عروسی مجلل پسر دیوید بکهام با نیکلاس پیت 3.5 میلیارد دلار هزینه داشت.

دیوید بکهام و ویکتوریا وکیل بکهام روز شنبه با حضور 300 مهمان با نیکولا پلتز قرارداد ازدواج امضا کردند. گفته می شود برای برگزاری این مراسم باشکوه حدود 3.5 میلیون پوند هزینه کردند.

بروکلین 23 ساله و نیکلاس 27 ساله در یک مراسم مجلل در عمارت 103 میلیون دلاری نیکلاس در پم بیچ فلوریدا ازدواج کردند. این زوج در یک مراسم سنتی یهودی ازدواج کردند. پیش از این آنها اعلام کرده بودند که قصد دارند مراسم عروسی خود را بر اساس یهودیت برگزار کنند، زیرا پدربزرگ بروکلین و پدر نیکلاس یهودی بودند.رازهای مجلل ترین عروسی امروز جهان

عروسی آنها یک جشن چند روزه با حضور مهمانانی است که در روز جمعه وارد محل شده اند. والدین بروکلین، دیوید و ویکتوریا بکهام، تنها افراد مشهور حاضر نبودند. اوا لونگوریا، گوردون رمزی، سرنا و ونوس ویلیامز از جمله مهمانانی بودند که عکس هایشان منتشر شد.

ملانی اس.، همبازی سابق ویکتوریا در اسپایس گرلز، مارک آنتونی و الکسیس اوهانیان دیگر افراد مشهوری هستند که گفته می شود در میان مهمانان حضور دارند. تعداد مهمانان این مراسم 300 نفر برآورد شده است.رازهای مجلل ترین عروسی امروز جهان

نلسون پلتز، پدر میلیاردر نیکولا پلتز، با دارایی خالص 1.7 میلیارد دلار، از سه ازدواج خود 10 فرزند دارد که سازماندهی روز عروسی بروکلین و نیکلاس را دشوار می کند.

بروکلین بکهام بیش از یک همسر دارد و با نیکلاس پلاتز ازدواج کرد زیرا با یکی از ثروتمندترین خانواده های آمریکا ازدواج کرده است. فرزند ارشد اسطوره اسپایس گرلز و فوتبال انگلیس با پدر و مادری فوق ستاره بزرگ می شود، اما ثروت آنها قبل از ثروت عروس میلیاردر و ثروتی که به ارث خواهد برد کم رنگ می شود. بروکلین و نیکلاس در یک خانه ساحلی عروس به قیمت 99 میلیون دلار در فلوریدا ازدواج کردند. بدون تشریفات شلوغ و عجیب.رازهای مجلل ترین عروسی امروز جهان

فضای عروسی چیزی شبیه به «دیدار جامعه میامی با ستارگان بریتانیایی» بود که فهرستی از مهمانان سرشناس از جمله بزرگ‌ترین نام‌های دنیای ورزش و سرگرمی را در خود داشت. خانواده بکهام همه برنامه های خود را دارند. هارپر سان، خواهر 10 ساله بروکلین، ساقدوش عروس است و برادران کوچکتر داماد، رومئو، 19 ساله و کروز، 17 ساله، ساقدوش عروس در بروکلین خواهند بود.

اما برای نیکلاس، وضعیت کمی پیچیده تر است زیرا او یکی از 10 فرزند پدر میلیاردر خود است. نلسون که در حال حاضر در رتبه 1729 در فهرست ثروتمندترین افراد جهان مجله فوربس قرار دارد، سه بار ازدواج کرده است. این تاجر 79 ساله آمریکایی از ازدواج اول خود دو فرزند و از ازدواج سوم خود با مدل سابق کلودیا هفنر دارای هشت فرزند است.رازهای مجلل ترین عروسی امروز جهان

مادر عروس در امور خیریه بشردوستانه فعالیت می کند و مجموعه ای چشمگیر از جواهرات الماس دارد و مانند ویکتوریا بکهام – مادر داماد – علاقه زیادی به دنیای مد و تجمل دارد. کلودیا هفنر پس از تبدیل شدن به مادر دو دختر و شش پسر سعی کرد از کانون توجهات دور بماند، اما سه فرزندش به شهرت رسیدند.

نیکلاس در درام میتس بیتس و فیلم پرفروش هالیوود Transformers: Age of Disappearance بازی کرد. برادر نیکلاس ویل نیز در دنیای بازیگری فعالیت می کند و در سال 2009 به لس آنجلس نقل مکان کرد تا به عنوان یک ستاره تمام وقت سینما فعالیت کند. ویل در تعدادی از برنامه های کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی و فیلم ها و فیلم های ترسناک بازی کرده است.

نیکلاس و ویل خالکوبی های مشابهی روی دنده های خود دارند که به زبان عبری «عبری» خوانده می شود. آنها برادر دیگری به نام برد دارند که یک بازیکن حرفه ای هاکی روی یخ است که برای سناتورهای اتاوا بازی می کند. او نقشی غیر سنتی برای برد خواهد داشت و خواهرش در روز عروسی او «ساقدوش» او خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید