راز بزرگ رونالدو فاش شد

راز بزرگ رونالدو فاش شد

برنامه تمرینی فشرده و منظم کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان به گونه ای است که او را مجبور می کند مدام بدن خود را با غذای مناسب تقویت کند و البته رژیم غذایی دقیقی را رعایت کند. رونالدو قبلا گفته بود که آنها 6 وعده غذایی در روز می خوردند.

با توجه به اهمیتی که کریس برای بدن خود قائل است و تشنگی که همیشه برای موفقیت احساس می کند، اصلا عجیب نیست که او تا این حد نسبت به غذایی که می خورد وسواس داشته باشد. درست است که رونالدو 36 سال سن دارد اما همچنان با آمار و ارقام ثبت می کند و روند منطقی پیری را زیر سوال می برد و او را بی اهمیت جلوه می دهد.

او یکی از بهترین و آماده ترین ها در رقابت های یورو 2020 تاکنون است و بار گلزنی برای تیم ملی کشورش را نیز به دوش می کشد. حتی عکسی از رونالدو در کنار کیلیان امباپه 22 ساله در هر دو پیراهن بود که نشان می دهد بدن کریس بسیار خوش فرم و عضلانی تر از امباپه است.

رونالدو بار دیگر با جنجال بر سر حذف بطری های کوکاکولا در یک کنفرانس مطبوعاتی نشان داد که چقدر به تغذیه مناسب اهمیت می دهد.

بسیاری از مردم می خواهند در مورد رژیم غذایی رونالدو اطلاعات بیشتری کسب کنند. حالا داودا پیترز، بازیکن جوان بلژیکی که در یوونتوس با رونالدو همبازی بود صحبت کرد و گفت که برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان هرگز رژیم معمول خود را رها نمی کند و هرگز آن را ترک نخواهد کرد. پیتر در مورد اینکه رونالدو برای شام چه خورده، گفت: «همیشه یک چیز است، کلم بروکلی، مرغ و برنج. با چند لیتر آب و البته بدون کوکاکولا!

استفاده از این رژیم ساده و پرهیز از غذاهای پرچرب یا پرکالری یکی از رازهایی است که رونالدو از طریق آن موفق می شود برای چندین سال متوالی درصد چربی بدن خود را در سطح شگفت انگیز 7 درصد نگه دارد. البته برای فردی که حد و مرز تلاش و موفقیت را می داند پیروی از چنین رژیم غذایی منظم و سختی اصلا عجیب نیست.

پیترز گفت: “کریستیانو همیشه و همه جا می خواهد برنده شود.” مدتی به باشگاه رفتم و همیشه رونالدو را آنجا می دیدم. من واقعا تحت تاثیر او قرار گرفتم. کریستیانو برای یک فوتبالیست بدن فوق العاده ای دارد. با اینکه خودم کاملاً عضلانی هستم، روزی که بدنش را دیدم، به خودم گفتم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. اما فراموش نکنید که او سالهاست که چنین کارهای دیوانه کننده ای انجام می دهد.

در طول دوران فوتبالی رونالدو، هم تیمی هایش بارها گفته اند که او اولین بازیکنی است که به سالن رفته و آخرین بازیکنی است که زمین را ترک می کند. خود رونالدو گفت: بدنسازی خوب باید با رژیم غذایی خوب همراه باشد. “من غذاهای پروتئینی، با کربوهیدرات ها و میوه ها و سبزیجات مصرف می کنم و از غذاهای شیرین پرهیز می کنم.”

کریس همچنین گفت که 6 وعده غذایی و 5 وعده غذایی قبل از خواب در روز دارد تا بدن خود را آرام کند.

دیدگاهتان را بنویسید